Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
algemeen reglement knhs schreef:E-pony
Een eenhoevig rij- en/of trekdier, niet zijnde een (muil)ezel of muildier, waarvan de stokmaat groter is dan 148 cm en
kleiner dan 157 cm is (zonder hoefijzers gemeten) en dat als klein paard om aan ponywedstrijden te kunnen deelnemen de status van E-pony krijgt.
Lielle"]
[quote="algemeen reglement knhs"]
E-pony
Een eenhoevig rij- en/of trekdier, niet zijnde een (muil)ezel of muildier, waarvan de stokmaat groter is dan 148 cm en kleiner dan 157 cm is (zonder hoefijzers gemeten) en dat als klein paard om aan ponywedstrijden te kunnen deelnemen de status van E-pony krijgt.
[/quote][/quote]
Mijn dank is groot! Mijn geheugen is dus beter dan ik dacht...Maar wat jammer... zonder hoefijzers gemeten... daar gaan mijn plannen om escala een paar plateau ijzers aan te laten meten om een paard van haar te maken...
[quote="Arabesk schreef:Wahaaha dan heb ik dus een arabische E-pony
Citaat:Mijn dank is groot! Mijn geheugen is dus beter dan ik dacht... Maar wat jammer... zonder hoefijzers gemeten... daar gaan mijn plannen om escala een paar plateau ijzers aan te laten meten om een paard van haar te maken...
Lielle schreef:wat wil je daar dan mee bereiken? Je mag iig bij de paarden starten, en een E pony is meer waard dan een klein paard.
Lielle schreef:het voordeel is dat je een E pony bij de ponies kunt startenOverigens is een E pony een uitsluitend NL uitvinding, dus je kunt haar gerust een paard noemen
Roosmarijn schreef:Wat is trouwens de reden oorspronkelijk dat ze de E pony hebben bedacht? Vroeger was alles onder de 147,5 een pony, toch? En hoe zat het ook alweer met kitten/hetten?