Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik had al een paar keer gezegd dat het niet handig was, maar hij wilde het toch even zien. Hij heeft meer bokken aan een touw gezien dan draven, maar hij deed niet moeilijk, ze kon zo definitief in de verzekering opgenomen worden.
Bergje schreef:De mijne is bij EFO verzekerd. Nadeeltje vond ik dat het nogal lang duurde voordat die inspecteur 't paard eens kwam bekijken. In haar voorlopige dekking is ze dus door het schrikdraad gegaan, ze moest gehecht worden en wat er zo bijhoort. Toen ze dat al een week of twee had is de inspecteur dan eindelijk komen kijken. Hij kwam op het gelukzalige idee om het paard (dat dus al twee weken zo goed als niet) uit haar stal geweest was, buiten een stukje te laten stappen en draven.Ik had al een paar keer gezegd dat het niet handig was, maar hij wilde het toch even zien.
! Citaat:Dat vind ik zo raar nog niet, natuurlijk moet zo'n inspecteur de beweging en het paard in zijn geheel zien, ik vind het vervelender dat zo'n jong beest 2 weken haar stal niet uit komt. Zo'n advies is ook per DA verschillend. Maar van rondjes in de stal draaien is nog nooit een paard opgeknapt.
De onze is dus bij de EFO verzekert, had ook de Amev kunnen zijn of Fairmount. De koppelverkoop van interpolis/rabobank staat me niet aan dus die viel om commerciële redenen af. Kan best een goede verzekering zijn maar de Rabo/interpolis loert er direct op om al je verzekeringen en bankzaken te gaan regelen.
OK ik heb een betrouwbare stem
, dat zal het zijn!