Wie van jullie gebruikt Appel azijn voor zn paardje, en waarom geef jij dit?
Ben benieuwd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kiara schreef:Ik geef het ook, ter ondersteuning van de afvoer van afvalstoffen, de versterking van de weerstand en conditie en de verbetering van de zure omgeving in het lichaam ter bevordering van de spijsvertering.
Daarnaast is het natuurzuiver, rijk aan vitamines en mineralen.
Citaat:Ik geef het niet omdat ik vind dat als je het een langere tijd geeft, je paard zuur gaat stinken. Echt een vieze zurige lucht. Een vriend van mij geeft het dagelijks aan zijn paard en als je zijn box binnenkomt, komt de zure lucht je al flink tegemoet. Het paard zelf ruikt ook erg zuur, zeker als hij zweet!
Simmie schreef:Ik geef het niet omdat ik vind dat als je het een langere tijd geeft, je paard zuur gaat stinken. Echt een vieze zurige lucht. Een vriend van mij geeft het dagelijks aan zijn paard en als je zijn box binnenkomt, komt de zure lucht je al flink tegemoet. Het paard zelf ruikt ook erg zuur, zeker als hij zweet!
missrosa schreef:En het helpt dus ook bij het afbreken van eiwitten? Misschien is het dan voor Iwan (snel hoefbevangen) ook wel een goed idee....