Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Barb schreef:Heeft iemand ervaring met dit product? Ik heb het net gekocht omdat ik voer nodig had, ik heb het alleen voor Jaike gekocht. Zij krijgt al Myoplast maar aangezien het zo ontzettend duur is zoek ik toch iets vervangends en ga nu kijken hoe ze het op E-lite gaat doen.
Het is de bedoeling dat ze wat frisser en fruitiger word en dat ze wat beter opstart!
Dit is de omschrijving van Kentucky E-lite van Havens:
Nieuw: HAVENS Kentucky Lite E.
Kentucky Lite E. is een exclusieve mix van zwarte en blanke haver, gerst, (gebroken) franse cribs-mais, soyaolie, tarwe en een speciale high-perfomance-vitaminekorrel (met o.a. 250 mg Vit. E; volledig beschikbaar).
Kentucky Lite E. kan gevoerd worden aan alle paarden, hetzij als compleet krachtvoer (als "energie-booster", bijv. aan dravers of volbloed-paarden in de draf- en rensport) of als aanvullend voer naast een ander krachtvoer.

Binar schreef:Van de reform kruiden muesli worden ze niet heter hoor!
(tenminste die van mij niet)
Ik voer zelf ook aan 1 van de paarden de Kentucky lite E, ik merk wel dat hij wat voorwaartser is.
Heeft iemand van jullie eigenlijk ervaring met de Power Plus Mix van Havens? deze is bijna hetzelfde als Kentucky (geloof ik) maar deze granen zijn geplet dus wel makkelijker te verteren.