westernspul

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

westernspul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 11:41

Hallo,

Ik kwam laatst op de site van westernspul en vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die bij de shop online (of via een winkel ?) hebben besteld.
Wat is jullie ervaringen met deze shop?

Ik ben namelijk geen voorstander meer om vooraf te betalen wat hier dus wel moet.

Maar heb wel een aantal dingen gezien die ik in de loop van de tijd wil gaan bestellen. Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 12:30

Voorheen hoefde dit ook niet, maar aangezien ze flink achter betalingen aan konden rennen, hebben ze het wel zo moeten doen. En zo leiden de goede weer onder de kwade, as usual.
verder: Betrouwbaar, goede service, en goede kwaliteit, heb er al veel vandaan (deken, 2 pads, zadel, hoofdstel, beenbeschermers, halsters, touwen:D)
Best makkelijk, vrienden met een shop Knipoog

ReignStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 12:33

Ik heb er ook wel eens wat besteld, toen was het nog zo dat je na ontvangst van spullen mocht betalen. Levering was niet zo vlot, maar dat kwam omdat ze het zelf nog bij de groothandel moesten halen. Helaas paste de hood niet, dus moest geruild worden, dat ging ook niet zo vlot...
Maar alles is uiteindelijk goed gekomen, en het zijn aardige mensen, dus wat mij betreft zou ik er zo weer spullen kopen.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 12:53

dat is in ieder geval positief om te horen, ze halen dus alles van de groothandel? maar hebben waarscheinlijk dus geen eigen shop neem ik aan? Lachen

ReignStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:15

Dat weet ik eigenlijk niet of ze een eigen shop hebben, volgens de site wel dacht ik. Maar dat weet stef vast wel?

Mreddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:23

Ik weet het ook wel, ja ze hebben wel een kleine winkel met voorraad, Halsters, aantal zadels en standaart kleinere dingen zoals hoofdstellen etc.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 22:53

bedankt Mreddie, OK dan!