Ik heb een hele leuke nrps gezien van 1.60 maar is dat niet de klein want ik ben zelf 1.70? Want die mevrouw die hem verkoopt zei dat ze te groot was
Weten jullie dat mischien en hoe groot moet tie anders zijn? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Weten jullie dat mischien en hoe groot moet tie anders zijn? TequilaRos schreef:Heb eens geleerd dat je net over je paard heen moet kunnen kijken en dat is de juiste maat. Maar heb ook altijd een paard gereden van 163 en ik ben 170 en dat ging ook hoor. Maar jij zal waarschijnlijk nog wel een endje groeien, dus waarschijnlijk iets te klein

TequilaRos schreef:Ik ging ervan uit dat dit over een warmbloed paard ging en niet over een koudbloed. Ik heb ook wel eens haflinger gereden en dat leek ook niet raar, maar die was dan ook een stuk breder dan een KWPNer......

Fredt schreef:Maak je geen zorgen over de grootte. Als jij je prettig voelt op het paardje, wat maakt het dan nog uit?
Als je wedstrijden wilt gaan rijden, en je steekt er echt een eind onderuit, is het plaatje wel wat minder. Maar daar moeten ze niet naar kijken, ze moeten kijken naar hoe je het paard rijd. Jammer genoeg kijken ze vaak wel naar grootte.
Ik rijd een Scudder Tinker van 1.45 en ben zelf 1.74 (steek er stuk onderuit). Vorige maand had ik een wedstrijd, was de jury achteraf naar me toe gekomen dat we ontzettend goed hadden gereden, alleen dat het heel erg jammer was dat ik te groot voor hem was, anders zouden we een topcombi zijn geweest...
kan echt prima hoor!
Cassidy schreef:Verder ga ik met Lusitana mee, ik snap dat gezeik over te groot en te klein niet...als het met dat paard klikt, dan zou ik er gewoon voor gaan.
En je kunt ook met een pony bij de paarden starten. 1.63m is nieteens een pony....
gewoon doen dus....
Terratje02 schreef:Soms denk ik dat ik best beter had gestaan op een paard van mijn hoogte maar
ik ben stapel gek op dat beestje....