ik heb een veulentje van bijna 8 maanden, die het echt met alle paardjes op sal prima vinden kan
, er is zelf een merrie die denkt dat ze zijn moeder is, echt heel liefff.nu is er een merrie veulentje bij mij hengst veulentje in stal(grootte stal)
het gaat echt heel goed met die 2
.maar het merrie veulen mag apsoluut niet bij de merrie die normaal zo lief is voor mij veulen. en als je het veulen en de merrie samen gooit trapt de oudere merie het licht uit de ogen van het veulen.
het merrie veulentje is even oud als mij hengst veulentje, en die 2 zijn helemaal aan elkar gewaagt, ze wil liever niet zonder hem zijn. wat moeten we nu doen want per januari komen ze in arparte stallen, en lopen nog wel samen in de bak, maar de merrie is vanavond helemaal gek geworden omdat het hengstje eerst mee genomen werdt.
nu weet ik dus niet wat ik moet doen, omdat de paarden per groepen naar buiten kan, is de tijd van het veulen korter dan de rest van de groep. hoe kan het nu dat die merrie mij hengstje wel accepteerde gelijk, en die merrie echt lettelijk het leven uit wil trappen, wie weet hier raad mee
sorry voor het lange verhaal en misschien veel spellings fouten(maar me spatie balk en me backspace knop doen het zo is niet}
greets prissey
.