Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lot schreef:Ik heb ze en leen ze toevallig na een keer of 5 gebruikt te hebben uit aan een vriendin. Mij zijn ze niet bevallen. Het is een heel karwei om ze netjes om te krijgen. Je doet ze alleen om als ze de modder in gaan dus ze zitten na gebruik onder de bagger. Dus moet je ze heel goed schoonmaken en drogen, lastig als je ze dagelijks wil gebruiken en geen kacheltje op stal hebt. Ze zitten heel strak dus voor in de paddock zijn ze best heel geschikt en denk ik niet dat er snel zand of modder onder komt, alleen bij de bal/kroonrand wat, maar niet hoger. Ik had ze echter voor bosritten/rijden door de bagger en dan veroorzaken ze juist sneller wondjes naar mijn idee. Dus: handig voor een paard dat in de bagger staat en niet teveel loopt.
james100 schreef:als je ook goed leest.. Dan zijn dit geen pijpenkousen of iets degelijks.. Dit is alleen een beschermlaag tegen het vuil en de blubber.. Of zomerexeem of tegen verwondigen... Dus ik snap wel waarom die wondjes krijgt

james100 schreef:En het bevalt mij prima.. Er staat alleen in de gebruiks aanwijzing die je mee gestuurd krijgt dat je ze NIET moet gebruiken als rijbescherming.. Het is dus alleen een bescherming tegen vocht en vuil.. Tja ik ben er dus blij mee, je moet alleen dus niet net als Lot gaan rijden ermee.. SUCCES met je paard..