Ik weet niet zeker of het hier op de juiste plaats staat... Sorry voor als het niet zo is.
Ik heb dus een kei lief paardje, Kalvaro, 'n draver. Maar hij galoppeert redelijk goed en springt super
. Ik ben er echt heel tevreden mee!Nu komt mijn probleem dus: ik heb veel te weinig tijd. Hij staat op de manege, stalgeld 225€ per maand, en ik heb echt niet genoeg tijd voor 's avonds erheen te rijden. Als ik erheen en terug wil rijden, en Kalvaro wil poetsen + rijden, ben ik minstens 2u kwijt, dat gaat echt niet voor me. Daarom vind ik het veel te duur...
Nu is het zo; we zijn terug een huis aan het bouwen op de plaats van ons oude huis. Dat is zo binnen een half jaar ongeveer af, misschien nog 8 maanden. Achter dat huis is een grote weide, die is verdeeld in 2 redelijk grote, 1 middelmatig en 2 kleine stukken. Daar staan nu 3 Shetlandertjes op. Lieve beestjes, daar niet van... 1 hengstje, en 2 merries (waarvan er 1 op sterven na dood is om het heel cru te zeggen).
Die weide is dus van m'n tante. Nu zou ik zó graag Kalvaro daarop zetten, het is perféct!! Het is vlak achter ons (toekomstig) huis! Dus als ik dan zelfs maar een half uurtje tijd heb, kan ik dat half uurtje aan hem besteden! Nu zou ik dat half uurtje al kwijt hebben gespeelt om naar de manege te rijden en mij klaar te maken
.Dus het zou gewoonweg perfect zijn...
Behalve dat mijn tante het dus niet wilt. Ik heb het vorig jaar gevraagt, en ze wilt het echt niet. Waarom niet, goede vraag.
Kalvaro zou gewoon apart kunnen staan, ik zou al heel blij zijn met zo'n klein stukje wei! Nu staat hij de hele dag in een stal, dus alles is beter dan dat!
En anders moet ik hem wegdoen
Weet er iemand iets hoe ik mijn tante kan overhalen?
En nog een vraag; zou Kalvaro eventueel bij de Shetters kunnen staan, of is dat uitgesloten? Er is dus wel een hengstje bij de Shetters, Kalvaro is een ruin.
Pfff help
(En alvast bedankt voor de reacties
)Edit: ik zal sevens een paar foto's van de weide posten

)

en op de achtergrond mn vader :p