Voor Ilse plaats ik dit bericht, PBees kunnen naar mij gestuurd worden!
Ik ben op zoek naar mijn vroegere half-IJslander, 6 februari verkocht, en 14 februari weggegaan. Wij zaten met erg veel ruimtegebrek en toen er kopers waren ging het erg snel, in 8 dagen afgehandeld en weg was hij. We zouden contact houden, zodat ik af en toe kon helpen, en ik kon horen hoe het met hem ging. Een paar maanden later hoorden wij echter dat ze in financiële problemen zaten, en hem moesten verkopen. Dit horen we niet rechtstreeks en toen we ze na een paar weken belden was hun telefoon afgesloten. Via de manege waar hij stond zijn we erachter gekomen dat hij naar een handelaar is gegaan, maar die weet verder niet wat er met hem is gebeurd. Het kan zijn dat hij naar de slager is gegaan, maar ik hoop natuurlijk toch te horen dat het goed met hem is. Heeft iemand van hem gehoord?
Zijn officiële naam is Mökkur frá Hesta Spulta, maar hij is door ons, en de vorige eigenaar altijd Butler genoemd, ook wel afgekort als But, of Buddie. Eventueel heb ik nog een kopie van zijn stamboekpapieren hij is dus half-IJslander, en ziet er ook echt zo uit.. Als iemand hem heeft gezien, of er iets meer over heeft gehoord, wilt u dan alstublieft iets van zich laten horen?? Alvast heel erg bedankt!!! [/b]
Branca
Geplaatst: 06-12-04 03:24
Misschien is een foto erbij plaatsen een stuk duidelijker?