Bandageriempjes!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Bandageriempjes!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 21:21

Hoi hoi!!

Er zijn van die bandageriempjes, "voor extra zekerheid om uw bandages" Haha!!

Ik zag ze bij Divoza in de kleuren wit en zwart, heel leuk als je ook wit of zwarte bandages heb natuurlijk, maar zijn ze (misschien bij andere winkels) ook in andere kleuren? Zoals bordeaux, lichtblauw enzo??? Of misschien een doorzichtige versie wahah net als bij BH-bandjes Tong uitsteken ?

Groetjes, Sandra Knipoog

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:47

Ze zijn er in andere kleuren ook wel. Heb ze wel eens in blauw of geel gehad. Zou even info-en bij een paar andere ruitersportzaken. Anders kunnen ze ze wellicht voor je bestellen.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:16

Ze zijn er idd wel in andere kleuren Lachen

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 23:32

Over andere kleuren weet ik niets, maar wou wel het volgende kwijt:

Bij Divoza zijn die bandagebandjes redelijk duur, iets van een 10€ (voor 2 stuks) als ik het me goed herinner.
Heb er onlangs gekocht in de ruitersportzaak hier in de buurt, en hier kostten ze maar 2,5€ (voor 2 stuks).
Heb er 2 paar gekocht, en was dus maar 5€ kwijt i.p.v. 20€.

Kijk dus even rond vooraleer je onnodig veel geld uitgeeft Knipoog.
(In de ruitersportzaak vertelden ze me er trouwens bij dat deze extra beveiliging eigenlijk niet nodig is. Normaalgezien blijven bandages zo ook wel zitten Knipoog.)

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 23:33

Hier bij de hypodrama heb je ze in meerder kleuren voor iets van 3 euro geloof ik..
Maar ze zijn er dus wel in meerdere kleuren!
Maar zwart is toch niet zo erg, bij een andere kleur?

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:08

Heel af en toe zijn ze er in meer kleuren, maar ik heb gewoon zwarte, dat kleurt overal bij...

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:41

SarahJ schreef:

(In de ruitersportzaak vertelden ze me er trouwens bij dat deze extra beveiliging eigenlijk niet nodig is. Normaalgezien blijven bandages zo ook wel zitten Knipoog.)

Hierbij denk ik; baadt het niet, dan schaadt het niet. Ik gebruik ze wel, liever teveel sluitingen dan 1 die losraakt.

Ik heb ook bandageriempjes, die kosten per 2 €7,50. Erg duur, maar deze zijn van elastiek/ klitteband, heel fijn in het gebruik.

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 21:54

Piaffe schreef:
Hierbij denk ik; baadt het niet, dan schaadt het niet. Ik gebruik ze wel, liever teveel sluitingen dan 1 die losraakt.

Dat dacht ik dus ook - daarmee dat ik ze ook gekocht heb Knipoog .

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 00:13

SarahJ schreef:

Nou dat is miet altijd waar. Een paar weken heb ik een vriendin met paard en al over de kop zien gaan... Gelukkig kwam het paard er met de schrik vanaf en het meisje met een lichte hersenschudding.
Oorzaak: Losgeraakte bandage, en ja hij zat gewoon goed. Brr.. Ik rij zelden met bandages, maar als ik het doe ik er zo'n extra ding omheen!

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:06

Zelf maken. Op de markt hebben ze vast wel klitteband in heel veel kleuren.
Bij de bouwmarkt koop je een ketting met schakels die breed genoeg zijn om het klitteband doorheen te halen. En dan steeds de tweede schakel losknippen, zodat je losse schakels krijgt. Die gebruik je om de bandjes doorheen te halen.
De lengte die nodig is voor het klitteband, even opmeten bij de bandjes die je al hebt.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:22

Ik gebruik gewoon tape. Heb je in alle kleuren. Heb ook wel die riempje in het blauw, maar echt een lelijke blauw.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 17:53

Ik heb ze bij de Hypoweert in rood, geel, blauw en groen gezien. Alleen draai ik ze niet om bandages heen, maar om de crossbeschermers. En dan zijn ze dus te kort voor om de benen van mijn paard.
Ik ben naar een hobbywinkel gegaan, en heb daar zelf geel lint gekocht, met geel klittenbandlint en van die ijzertjes voor ertussen. Daarna heeft mijn schoonmoeder alles op maat gemaakt.