Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), maar als je langdurig rust wilt, hou je vast:
klomp schreef:rescue geef ik meestal, kun je kopen bij etos e.d. (bachbloesem remedies)
Siempie schreef:Ja Rescue Remedy is idd voor mensen, het geeft een kalm gevoel. Mijn vriend gebruikt het ook als hij angstaanvallen krijgt. En ik weet precies wat je bedoelt. Hij was eerst ook 5 jaar niet bij de tandarts geweest. Gelukkig is er in die tijd een nieuw gekomen die heel rustig werkt en alles uitlegt en eventueel voor verdovingen etc eerst een koud watje tegen je wang doet om de prik minder te voelen. Kortom een super arts!
). Ik ben namelijk heel onrustig/ zenuwachtig, want ik heb morgenvroeg een gesprek met m'n werkgever, omdat ik nu al 3 weken overspannen thuiszit! en ik ben zo bang, wat zullen ze allemaal gaan zeggen.....
Volgens hun ben ik namelijk eerder overspannen van alle tijd en energie die ik in m'n paard steek! Misschien moest ik mijn paard maar weg doen!
Nou, moet ik morgen dus maar eens duidelijk maken, dat ik toch echt overspannen ben van het werk! en paardrijden is mijn lust en mijn leven en zie ik juist als ontspanning!
linda_lekuri schreef:Maar wat ik eigenlijk vragen wil.... Hoevaak (of om de hoeveel uur) mag je die druppels nemen? Dat staat namelijk niet op de verpakking?