is er vraag naar huurhuis MET stallen ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

is er vraag naar huurhuis MET stallen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 19:40

Omdat ik van plan ben binnen nu en een jaar op zoek te gaan naar andere "woonruimte" Haha! lees: weer in nederland te gaan wonen en een boerderij met veel grond te kopen Knipoog zat ik eens diep na te denken, valt niet mee voor mij ben Blond

Ik heb nu een huis in de buurt van Roosendaal (net over de belgische grens) met 3 stallen en weinig grond (gewoon een losgooi-bak) wel heb ik 1.5, bijna 2 hectare weiland, maar dat huur ik. Het huis heeft maar 2 (ruime)slaapkamers maar wel ruime woonkamer 9x4.5m, grote badkamer 3.5x3.5m en grote keuken 4x4m en dat aan de rand van het bos. Nu weet ik uit ervaring dat het niet meevalt (als je paarden hebt) om "uit huis" te gaan, je zit al snel vast aan een "dure" pensionstal + dat de huizenprijzen voor starters (zeker voor diegenen met paarden) niet meer te betalen zijn.

Dus waarom zou ik mijn huis niet verhuren ?? er zit nu inmiddels zeker 40% overwaarde op omdat ik in de goede tijd nog gekocht heb, maar als je de huurprijzen hoort van appartementjes o.i.d tegenwoordig (600-700euro) dan vraag ik me af of ik mijn huis beter niet kan aanhouden.

Mijn vraag is :
1. is er vraag naar ?
2. wat voor huurprijs zou je kunnen vragen ?

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:45

nou, als ik dit zo hoor....dan zou ik wel interesse hebben (als ik wat ouder was geweest Boos! )
maar ik denk dat er wel vraag naar is hoor.
de huurprijs zou ik niet weten...maar ik denk wel onder de 1000 euro (dat zeker)

clau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:11

Zeker te weten dat er vraag naar is, als het zover is , geef maar een gil, ik weet wel een paar mensen in de buurt die uit huis willen en paarden hebben..

Ik woon ook in je regio..

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:50

Denk ook wel dat er paardenliefhebbers zijn die al staan te juichen bij het idee! Wel handig dat je een solide clubje hebt dat goed met elkaar over weg kan.

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:53

ik wil ook wel!!!
en de huurprijs zo laag mogelijk hahahha

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:59

Ik denk wel dat er vraag naar is want wie kan in deze tijd en een huis kopen geschikt voor paardenliefhebbers en er nog paarden op na houden.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 22:17

Spikers schreef:
Ik denk wel dat er vraag naar is want wie kan in deze tijd en een huis kopen geschikt voor paardenliefhebbers en er nog paarden op na houden.

dat dacht ik dus ook! als je een paard hebt, en daar (minimaal) 150-200 euro per maand voor moet betalen + hypotheek + reiskosten etc. dan kun je net zo goed een huis huren MET stallen....lijkt me. Maar omdat het idd niet te vinden is op internet, vroeg ik me af of er wel echt vraag naar is.

toch heb je natuurlijk problemen zoals "onderhoud" (verven van raamkozijnen e.d. schilderen van het huis zelf)wat je als huiseigenaar moet betalen, en dat de huurders je huis niet compleet "uitleven" waar je ook rekening mee moet houden.

rest de vraag, hoeveel vraag je voor zoiets ? Ik ben zelf makelaar (heb de papieren iig - maar ben er al lange tijd "uit", dus heb helemaal geen idee "hoeveel" een redelijke prijs is Lachen

hebben jullie een idee ? (pin je er niet op vast of zo hoor !!!!)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:41

Geen idee van de huurprijs, maar denk dat er zeker wel vraag naar is
Zou het zelf ook wel erg leuk vinden, maar ben bang dat ik dat helaas niet kan betalen

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:46

Misschien is het eens makkelijk om naar een makkelarij te gaan en daar vragen of er misschien vraag naar zou zijn en wat je ervoor zou kunnen vragen