in de regio Nijmegen, Den Bosch, Veghel, of eventueel wat kleinere plaatsen om deze steden heen....
Ik ben niet zo heel bekend in Brabant maar hoor wel vaak van de grotere stallen en die zoek ik dus NIET. Ik zoek juist ivm met de kosten een rustige kleine stal met een goede buitenbak, weidegang en uitrijmogelijkheden. Bij een boer is ook prima, als de verzorging van de paarden maar goed is.
Niet te veel eisen maar wel moeilijk te vinden.
Annem84
Geplaatst: 05-12-04 20:05
ik weet niet of er op onze stal nog ruimte is, ik zal het eens navragen voor je. We hebben twee buitenbakken en de paarden gaan dagelijks de wei op. Inderdaad bij een boer. en je kunt mooi buitenrijden bij ons.
joycje
Geplaatst: 05-12-04 20:17
OP mijn stal is nog ruimte... Buitenrijden kan op een oude renbaan... Die op loopafstand is. Ben er zelf btw nog nooit geweest.. Er is een buiten en binnenbak weidegang in de zomer. er wordt gevoerd en buiten gezet.. In de winter kunnen ze in paddocks (die nog in de maak zijn) De buitenbak wordt opgeknapt. Ennnn verder goede stallen. Ze staan op vlas. maar geloof dat ze op verzoek ook op stro kunnen maar dat weet ik niet zeker..
je betaald er 235 per maand... Voor meer info moet je maar ff pben.
Het is trouwens in Elst. Vlakbij nijmegen. Het leuke aan onze stal is dat er maar weinig pensionmensen staan maar de meeste meerdere paarden hebben. Waardoor het toch een gezellig groepje blijft. Wanneer je met zijn drieen in de bak rijdt is het eigenlijk al een uitzondering... Er is ook een kantine'tje bij. En één keer in de maand lessen van Antoine de bodt een weekend..
groetjes joyce
belinnie
Geplaatst: 05-12-04 22:18
Wat zoek je precies,wat mag het kosten,en welke faciliteiten wil je erbij?Misschien weet ik iets,ik hoor het wel.
pieternel
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-04 21:35
Wat ik zoek heb ik al in mijn eerdere bericht vertelt en de kosten nou zoiets als € 150,= / € 160,= zonder binnenbak en zo rond de € 180,=/€ 190,= MET binnenbak.
Ethelate
Geplaatst: 06-12-04 21:39
Zat kleine pensionstallingen hier in de buurt hoor. Maar de meeste die ik ken, die echt goed zijn, zijn vol. Net zoals bij ons op stal. Het slimst om te kijken waar je ongeveer komt te wonen, en dan rond te gaan kijken.