Wat, hoe en waar met bijrijdpaard of paard huren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pieternel

Wat, hoe en waar met bijrijdpaard of paard huren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 18:04

Ik ben student en zou graag toch paard willen rijden. Ik kan wel een paard huren, maar zelf kopen en onderhouden is nog een probleem (Ik heb nog geen vast werk dus....)Nu wil ik toch wel graag paardrijden en ik kan wel een paard huren dus nu zoek ik een paard in Brabant, waar ik best vaak ben (Omg. Den Bosch, Nijmegen, Eindhoven).

Heeft iemand van jullie ervaring met het bijrijden van een paard of het huren van een paard, hoe werkt dat en wat zijn dan zo ongeveer de kosten, zodat ik op een rijtje kan zetten wat ik dan kwijt zal zijn. Is het paard wat jullie dan huren of bijrijden al getraind of juist niet en willen de eigenaren alleen maar dat een paard doorgetraind word. Mogen jullie ook wedstrijdenrijden ? Wil iemand die hier ervaring mee heeft me wat meer hierover vertellen en weet iemand van jullie dan in de omgeving van bovenstaande plaatsen een paard (hengst, ruin, merrie) als bijrijdpaard of te huur ?

Graag info Verward

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 16:23

Voor een bijrijdpaard zou ik op marktplaats.nl kijken, bij dieren en dan ruiters/verzorgers. Zo ben ik ook aan een bijrijdpaardje gekomen.

Ik rijd zelf eek een paardje bij omdat ik een eigen paard niet kan betalen. Ik betaal wel een bedrag per maand, maar dat is voor iedreen verschillend. De één vraagt niets aan een bijrijder, de ander vraagt een hoog bedrag. Maar dat moet je onderling overeen komen.

Veel succes met het zoeken naar een paardje.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 16:25

Op marktplaats staan inderdaad vrij veel bijrijdpaarden aangeboden en ik denk dat de kosten afhankelijk zijn van hetgeen je wilt doen met het paardje...