Tijdelijk stallen huren voor thuis?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Tijdelijk stallen huren voor thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 16:42

Zo, alle tekeningen zijn gemaakt, de aannemer en de stallenbouwer hebben afspraken gemaakt: we gaan verbouwen!

Er komen hier nieuwe boxen in de schuur, waarbij mijn grote wens gaat uitkomen. De paarden krijgen boxen van 3.70 x 4.00 m (ongeveer). Onze eigen witneuzen krijgen buitenluiken en komen met de hoofden op het terras bij het huis (goeiemorgen Haha! !). De vloeren worden verruwd, daarna opgestort en op afschot gelegd en daaroverheen komen doorlatende stalmatten, zodat de urine snel door een goot kan worden afgevoerd. En dan nog een wens: er komt een ruime wasplaats naast de boxen.

Mijn vraag: wie heeft er ervaring met het tijdelijk huren van zeecontainers om paarden thuis te stallen tijdens zo'n verbouwing? Ruimte is er genoeg buiten en ik hou ze het liefst thuis.

Alle ervaring/info is welkom!

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 17:13

fa. Schouten te Moerdijk.
Daar hebben wij een paar maanden een container van gehuurd, heel netjes allemaal, bezorgd en opgehaald.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 17:15

www.inorko.nl Misschien heb je hier iets aan! Wij hebben ook een tijdje 2 boxen van hun gehad! Een container!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 18:12

Citaat:
fa. Schouten te Moerdijk

Aha, ik dacht dat Schouten alleen verkocht en niet verhuurde. Heb je enig idee van de huurprijs?

Bij Inorko ga ik eens even op de site kijken.

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:35

MoniqueT schreef:
Aha, ik dacht dat Schouten alleen verkocht en niet verhuurde. Heb je enig idee van de huurprijs?

Bij Inorko ga ik eens even op de site kijken.

weet ik niet meer, even bellen........