trainingsstal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leonie_M

trainingsstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 15:46

Ik heb misschien een merrie op het oog die in februari 3 jaar wordt. Maar ze kan dus helemaal nog niks. Ze loopt nu nog lekker buiten in een koppel met jonge paarden.
Maar omdat ik geen ervaring heb met zadelmak maken, wil ik dit dus niet zelf gaan doen.
Dus ben ik me alvast aan het orienteren. En ben dus benieuwd naar jullie ervaringen met trainingstallen en wat voor kosten zijn hier aan verbonden ??

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 20:08

Niemand ??

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 20:13

Hoi,

Bij jou in de buurt ken ik geen trainingsstallen. Mijn ervaring ermee is eigenlijk wel goed. Heb een tijdje op eentje gewerkt. Er werd erg goed met de paarden omgegaan en er werd zeker rekening gehouden met de wensen van de eigenaren. De paarden kwamen op verzoek in de stapmolen en naar buiten en werden ook regelmatig gelongeerd en gereden. Er was mogelijkheid om te komen kijken en wanneer je zelf weer wilde rijden om onder begeleiding van hun te rijden... De kosten weet ik niet precies meer... Geloof dat dat toen zoiets was 8 of 900 gulden... Dus wel best prijzig..

wel verstandig trouwens dat je het paard weg wilt brengen en er zelf niet aan wil sleutelen Lachen

Groetjes joyce

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 20:32

Het hoeft ook niet persee in de buurt van Dordrecht te zijn. Als het maar wel een beetje aan te rijden is

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:03

tja degene die ik ken zit in elst GLD.. Maar weet niet of die op dit moment tijd hebben.

Groetjes joyce

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:51

Niet te snel schoppen he; mag pas na 24 uur!
Marco Lambooy is bijv. een hele goede. Kijk ook eens met de zoekfunctie of je een topic kan vinden van een paar maanden geleden.

DS_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:58

Kijk eens op de bovenste site uit mijn onderschrift

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:01

Ik heb mijn paard nu in training staan bij stal veritas in Bakel (brabant)
écht super daar. OK dan! Hij staat daar nu drie weken en is een week onder het zadel. Je mag altijd komen kijken als ze je paard trainen en ze bellen voordat ze er voor de eerste keer opgaan zodat je erbij kunt zijn. Hele leuke mensen. Ze hebben de stallen pas twee maanden maar hebben wel allebij heel veel ervaring in de paardenwereld. Alles gaat met de zachte hand, ze worden nooit boos, maar zijn wel heel consequent. Met zadelmak maken ( braaf op de poetsplaats, longeren met en zonder bijzet en rijden in stap draf en galop) zijn ze ongeveer een maand bezig. Voordat je je paard weer meeneemt rijd je een paar keer daar zodat je zelf kan bepalen of ze er écht klaar voor is om naar huis te komen.
Als je hun nr. wilt hebben kun je me pb-en

Ohja, ze zijn ook nog betaalbaar!!! ( ik geloof rond de 400 E per maand, maar ik kan me vergissen hoor in ieder geval niet heel belachelijk duur!)

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 21:29

Alle informatie is welkom. Dankje (Ik heb je gepb't)

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 22:29

heb je terug ge -pbt OK dan!