kur: Ik Ga Als Engel....advise!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mizsz_Kitty

kur: Ik Ga Als Engel....advise!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 21:53

jaja...ik ga me kur dus als een soort van engel doen Schijnheilig
me knollie wordt een eenhoorn...
nou ben ik niet de allerhandigste dus uhmzz...ik zoek dus nog wat ideen om makkelijk dingen te maken. ik meot een mooie jurk hebben....grote rok in ieder geval voor over de kont van de eenhoorn heen, en dan moet er nog een hoorn gemaakt worden...ik zou niet weten hoe??

ff wat voorbeeldjes.

Afbeelding
Afbeelding

iemand ideeen????heeel graag

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:02

de hoorn kan je bijvoorbeeld van dik wit papier maken op de manier hoe je misschien vroeger blaaspijp pijltjes hebt gemaakt. dit vast zetten aan het hoofdstel. Met dat blaaspijppijltjes idee krijg je ook zeg maar die spiraal erom heen!

voor je jurk...tjaaaa een rok die over zen kont heen gaat..... ga je hem zelf maken? maak dan het voorpand van de rok recht en het achterpand van de rok rond

(edit: mijn mams het naai wonder kwam even langs en heeft even wat tips gegeven)
voor de achterkant van de rok moet je twee panden (delen) gebruiken, zodat je tweemaal de maximale breedte van de stof benut. dus in het midden kom een naad. Dit pand loop van boven smal (de taille dus de helft van je totale taille) tot onderaan de maximale breedte. DE onderkant moet je wel rond maken, zodat hij mooi rond valt. dit doe je twee keer (ligt aan de stof, miss moet je hem een keer spiegelen) en die naai je aan de rechte kan aan elkaar.

voor de top kan je denk wel een oversized blouse gebruiken, of als je handig bent iets maken met mooie pofmouwen

als gouden koord zou je bijvoorbeeld aan een gordijnkoord met kwast kunnen denken

en zoals op het plaatje wat je neer hebt gezet, bloementjes in de manen zijn wel errrrug leuk

als je meer ideeen nodig hebt, of meer uitleg over de rok pb je me maar

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 23:59

das wel heel gaaf...iemand anders nog ideeen???

piepelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 12:42

de hoorn zou je ook van papier mache kunnen maken. je weet wel krantpapier, wc papier met behangplak. kan je bevestigen aan frontriempje.
zou hem wel tevoor laten wennen aan rok over z'n billen en dat ding op z'n hoofd.
suc 6

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 13:17

het wennen zal meevallen, hij kan alles hebben:P:P afgelopen zomer waren we ridders, met groot deken over hem heen tot aan zijn knieen en een groot kruis over zijn hoofd... hij vin nie veel eng. ideaal dus!!... denk idd dat het met papier mache moet:p:p
Dank je wel voor je reactie

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 22:49

ik heb al wat ideeen over de rok, nu moet gino ook nog versierd worden....denk aan bloemen en linten enzooww

ArubaSma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 23:38

Kleine roze bloemetjes mischien in het haar van die klemmetjes

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 01:43

Ik heb ooit een keer van ijzerdraad(dikke wat je kan buigen) en stof een paar vleugels gemaakt... en deze aan mijn paard bevestigd... Erg gaaf maar tis ff werk.... heb er helaas geen foto van maar kan je wel uitleggen hoe ik ze had gemaakt....

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 12:44

sabineG schreef:
Ik heb ooit een keer van ijzerdraad(dikke wat je kan buigen) en stof een paar vleugels gemaakt... en deze aan mijn paard bevestigd... Erg gaaf maar tis ff werk.... heb er helaas geen foto van maar kan je wel uitleggen hoe ik ze had gemaakt....

ik denk dat vleugels erg moeilijk te maken zijn...en als die rok al over gino heen valt is het ook wel erg veel.....ik ben al niet zoow handig Bloos! Bloos!

maar als je wil, wil je dan toch je beschrijving sturen????

iemand nog ideen voor muziek???

piepelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 12:46

linten kun je misschien mee vlechten in manen en staart.

is wel toppie dat je zo'n lieverd hebt die alles goed vind.

zet je foto's als je zover ben benieuwd

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 12:48

haha...fotoows duren nog even. het is pas in juni......maja gino staat in maart weer in schoorl, dan kan ik geen kur meer maken en passende muziek er onder zetten, dat moet echt voor die tijd gebeuren
maar fotoows komen er zeker. in me profiel staat ook een fotow van de eerste kur. was toen latin. had verder nog een groot geval aan me zadel swiepen en had zelf rokje enzow aan...