Wie kent deze instructrice&hoefsmid uit maarsberge

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Wie kent deze instructrice&hoefsmid uit maarsberge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 21:50

Hoi, kent hier iemand ene Rob (8ernaam weet ik even niet) en zijn vrouw (naam ben ik ook even kwijt) uit maarsbergen? rob is hoefsmid en zijn vrouw geeft les. Bob heeft geloof ik ook allemaal hengsten en is volgens mij ook handelaar. Ze hebben ook ene eigen stal waar 1x per jaar een groot concours georganiseerd wordt. Wie kan mij wat meer vertellen over de lessen die zijn vrouw geeft? ik wil er misschien gaan lessen maar ik heb al gebeld maar ik ben alleen haar naam vergeten Haha!

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 18:35

Hij heet Rob van ruijsenbeek en zijn vrouw ben ik dus ff de naam van kwijt Haha!

alexandra15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 14:15

hij heet trouwens van ruiTenbeek, hij stond ook in de paard en sport van 27 November bij 'praktijk',in dat artikel over hoefbeslag.