Mijn zusjes rijden paard bij een manege welke NIET is aangesloten bij de FNRS. Is er een verschil in de aansprakelijkheid bij een FNRS manege en een niet FNRS manege?
Ook heb ik vernomen dat er per 1 januari 2005 een nieuw regelement ingaat vwb de aansprakelijkheid van manege houders klopt dit? zoja heeft iemand dit regelement of een voorbeeld van het regelement op Internet?
en klopt dit niet, weet iemand dan een voorbeeld op Internet van het huidige regelement?
Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen zodat het voor mijn ouders duidelijkheid is wie nou aansprakelijk is als er iets gebeurt met mijn zujes op de manege
Paardennamen
Geplaatst: 04-12-04 15:25
Hoi, in deze topic gaat het (gedeeltelijk) over die nieuwe regel mbt de aansprakelijkheid van oa manegehouders:
Klopt, heb ik gelezen, maar ben echt op zoek naar de informatiebron. Dus een overzicht van het regelement en antwoord op de vraag wel FNRS of niet FNRS
Paardennamen
Geplaatst: 04-12-04 16:42
Als ik jou was, zou ik eens kijken op de site van de FNRS zelf: www.fnrs.nl Staat een hele hoop op...
Dit stuk had ik ook al gelezen, en de fnrs en KNHS heb ik ook doorgeplozen. In dit stuk staat alleen in de eerste alinea hoe het zit met FNRS maneges en de rest is allemaal standpunt van de fnrs en informatie over wat ze nog willen wijzigen, dus eigenlijk heb ik hier niet zo veel aan, maar toch bedankt. Ik ben echt op zoek naar een site waarop staat wanneer wie met wat verantwoordelijk is. Heb ook al gegoogled maar helaas niets kunnen vinden, dus ikdacht misschien weet iemand het hier...