Rambo staldeken in de wei?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mariska

Rambo staldeken in de wei?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 10:53

Hallo,

Mijn paard heeft een Rambo-rhino deken op. Een blauwe met een rode streep aan de onderkant. Deze deken bevalt prima, maar aangezien hij hem al een paar jaar heeft is het tijd voor een nieuwe. Toen ik bij de winkel was voor exact dezelfde deken bleek dat de deken officieel een staldeken is... Verward Nozem loopt al jaren met deze deken in de wei en er is niets aan de hand..
Nu zit ik erg te twijfelen of ik een echte buitendeken voor hem koop (een rambo rhino Original Turnhout) met een gladde voering, of gewoon dezelfde deken die ik had, met een katoenen voering. (Deze is volgens mij ook warmer)

Wat zouden jullie doen?

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 11:21

Als je paard er geen problemen van heeft is het toch goed? en als hij het neit te koud heeft. Was die deken waterdicht? Anders zou ik toch die buitendeken kopen Knipoog

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 12:30

Als ik jou was zou ik wel de turnout kopen, weet je zeker dat je paardje 100% droogblijft en als dit niet het geval is dan heb je garantie van Rambo!

orban

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 14:02

Ik heb ook een deken voor in de wei en daar heeft hij het toch warm genoeg mee hoor en ik ben gerust als het regent dat hij droog blijft. Dat van mij is wel een geen van Rambo dat paste even niet in mijn budget.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 14:24

mariska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 14:52

Ilindra schreef:
www.theequestrianstore.com
Kijk hier eens, je krijgt hem dan rechtsstreeks uit Ierland en dat is een heel stuk goedkoper.

Dat scheelt inderdaad nogal wat! De deken kost hier 159 euro en bij deze winkel 108 euro! (En je kan hem vast voor minder dan 50 euro laten verzenden...)

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 15:24

Onder de 135 euro bestelling in ierland kost de verzending 20 euro, dus altijd goedkoper dan kopen in Nederland.

Zou ook een outdoor deken kopen. En die zijn net zo warm als de staldekens.