Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

apaloosafan schreef:Die mensen waar de pony staat wonen in brabant en de dochter van wie de pony is woont in amsterdam. Die mensen zelf willen al jaren een vijver maar de dochter wil de pony niet kwijt maar kijkt er ook niet naar om. Af en toe komen er wat meiden rijden en die moeten hem verzorgen. Het enigste wat de mensen doen waar die staat is voeren. Komt dus ook nooit smid bij enzo en is ook niet geent. Ze willen hem wel verkopen maar dan moet ik bij die dochter zijn en dat nummer hebben ze zo niet en ik ook niet. Ik loop dus al weken te bellen of ze haar kwijt willen. Ik heb er zowieso dus echt een hoop kosten aan om haar wat op te knappen.
Leuk om daar je oude dag te slijten
Ik krijg de indruk dat je aan het lijntje gehouden wordt. Als ik in jou situatie zat, zou ik eenmalig aanbieden het beestje voor een symbolische 100 euro over te nemen, take it or leave it.
apaloosafan schreef:Ik denk dat ik er binnenkort persoonlijk langs ga. Kijken of ze dan wel een beslissing nemen. Ik vind het gewoon zielig voor Sonja dat er soms weken niet naar omgekeken wordt en dat er dan ineens drie meiden per dag op rijden. Ik woon zelf 60 km van haar vandaan nu dus kan maar af en toe erheen gaan. Maar ze heeft een plek op haar schouder dat een oude wond is die niet wil genezen omdat het niet bijgehouden wordt.
Ik zit me hier ongelooflijk op te naaien...wat een $#%^$@@@## ! Als ik dat zo hoor, mogen ze blij zijn als je de dierenbescherming er niet heen stuurt. Maar ach, als ze niet eens het telefoonnummer van hun eigen dochter hebben, en niet zien hoe zeer ze dat dier tekort doen, dan weet je eigenlijk al wel genoeg...Ik zou van deze mensen niets verwachten, waarschijnlijk interesseert het ze geen bal...
Heel veel succes toegewenst met het doorbreken van de 10 cm dikke plank voor hun kop...
Laat de je afloop nog even weten? 
apaloosafan schreef:Ik denk dat ik er morgen al heen rijd. Ik heb laatst zelf een pony van 23 gekocht en dat is een heel verschil hoe die eruit zie kwa conditie dan sonja. Kan ik in ieder geval haar wond weer even goed verzorgen en kijken of ze dan wel het nummer van Marieke voor me hebben.
...en dat hij bij jou zn oude dag door gaat brengen?