Hi. Ben een spontane meid van 27 en zoek iemand die met mij mee wil om een ruiterbewijs te halen. Ik wil dit in een weekend gaan doen waar alles gelijk bij in zit (les + examen). Omdat ik denk dat er alleen jongere mensen/kinderen deel nemen zoek ik iemand om samen mee te gaan. Het lijkt me ook leuker en gezelliger om al iemand te kennen voor de tijd. Ik weet nog niet waar ik het ga doen. Daar komen we wel uit. Ik heb zelf 3 paarden, maar neem geen eigen paard mee. Wil dit op een paard of pony van daar doen. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Groetjes Tittel
Phynix
Geplaatst: 03-12-04 15:58
Helaas, ik heb hem al, ik kan je wel zeggen dat er bij mij niet alleen jongeren waren hoor. Ik was toen zelf 20 en echt niet de jongste.
luuntje
Geplaatst: 03-12-04 16:30
Ik wil het wel gaan halen, maar dan van het voorjaar, als ik weer een beetje geld heb. O'ja ik ben net 29 jaar geworden.
Tittel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 22:34
Hi Luuntje.
Misschien dat we dan samen kunnen gaan. Lijkt me toch iets gezelliger. Hoor het wel van je.
Gr. Tittel
__Nathalie__
Geplaatst: 03-12-04 23:02
ik denk dat er meer volwassenen zullen zijn. Toen ik 11 was heb ik hem ook gehaalt en was ik het enige kind. Deed mee samen met mijn vader en mn broer Het waren allemaal volwassenen