Clinic volgen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Clinic volgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 14:58

Ik lees hier op Bokt nog wel eens dat mensen clinics ergens volgen, dit lijkt mij ook wel heel erg leuk om n keer te doen, Bloos maar ten eerste, zijn hier toelatingseisen voor,( ik ben 15, rijd B met n nog vrij onervaren pony van 1.54 en kom nog niet verder dan de B oefeningen,) en ten tweede hoe schrijf je je in, en ten derde weet er iemand een leuke clinic in de buurt van Zwolle/Apeldoorn? Ik lees wel leuke reacties over clinics van Hans Peter Minderhoud en Tyrza.....
Alvast bedankt!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:22

Er staat op BM nog wel eens een clinic aangekondigt, en afhankelijk van wat de clinic inhoudt worden er eisen gesteld. Dus gewoon eens zoeken op BM of internet, en dan vragen of je mee kan doen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 00:42

De site van Tyrza is: www.tyrza.com . Daar kan je zien wanneer zij clinics geeft en dan kan je je inschrijven. Bij Tyrza maakt het niveau niet echt uit, als jij gemotiveerd bent is het oké. Maar vergeet niet dat die clinics vaak veel geld kosten en of het dan nut heeft als je net B rijdt, zal je zelf moeten bepalen. Misschien is het een idee om eerst een ste gaan kijken en dan te bepalen of het iets voor je is.