Gebruikt er iemand Equitop Myoplast?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barb

Gebruikt er iemand Equitop Myoplast?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 14:43

Wie gebruikt dit? Ik heb net een pot van mijn VA gehad omdat Jaike iedere keer opstart problemen heeft, hij raadde mij dit spul aan. Hij was ook zo slim om er vooral niet bij te vertellen hoeveel het kost dat zie ik net pas op internet. Scheve mond

Dus wie gebruikt en wat is je mening over dit spul?

Dit is de omschrijving die bij dit spul hoor:

Equitop® Myoplast 1,5 kilo van Boehringer Ingelheim
De power parels voor winnaars !
Boehringer Ingelheim, een vooraanstaand leverancier wereldwijd van innovatieve gezondheids
paarden, heeft Equitop® Myoplast op de Nederlandse markt gebracht.
Equitop Myoplast is een nieuw voedingssupplement voor paarden dat de spieropbouw stimuleer
natuurlijke wijze (dus géén doping).
Dit voedingssupplement voorziet de spieren van 18 verschillende aminozuren in een unieke c
en hoge concentratie.
Wegens groot succes in Duitsland, vanaf nu ook in Nederland verkrijgbaar.
Een bijzonderheid is de moderne, zorgvuldige bereide zeer smaakvolle parel-granulaat! (de
parels).
Zo wordt Equitop Myoplast ook door kieskeurige paarden goed opgenomen.
Het extract van speciaal gekweekte zoetwateralgen levert 18 specifieke aminozuren, deze on
bij een optimale opbouw van spiereiwit.
Dit zorgt voor verrassende prestatieverbeteringen.
Jolijn Klomp, bekende spring-amazone en Nicolette van Lierop s
dressuuramazone gebruiken Equitop Myoplast.
Al na 20 dagen zagen ze bij zowel jonge paarden in opbouwtraining, als bij ouderesportpaarden
een duidelijke verbetering van: kracht, souplesse en werklust optreden. beide dameszijn
zéér tevreden over het resultaat.
Equitop Myoplast is bedoeld voor sportpaarden en alle paarden die behoefte hebben aan extr
van de spieropbouw, zoals wedstrijdpaarden, arm bespierde (jonge) paarden, paarden die her
paarden tijdens een trainingsstop en oudere paarden.
UITGEBREIDE ANALYSE OP AANVRAAG VERKRIJGBAAR !
DOSERING: pony´s en kleine paarden 25 gram per dag. Grote paarden 50 gram perdag.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:48

Ik heb het gebruikt.. Tja.. ik vind het altijd moeilijk te zeggen..
Mijn paard had op dat moment niet echt problemen ofzo, zat wel goed in zijn vel, ik voerde het alleen bij als extratje voor de zware training.
Hij had volgens mij wel minder snel last van spierpijn, maar of de extra spieren er nou door dat potje of door de training aangekomen zijn? Knipoog
Ik voer nu niks meer bij, alleen ben ik over gestapt op hartog lucerne.
Hiervan kan ik wel degelijk zeggen dat mijn paard erop vooruit is gegaan, het verschil was nogal groot, ondanks dat ie er al wel goed uitzag.
Vooral de groei van zijn hoeven is een gigantisch verschil, maar zeker ook de spieropbouw. Hij is echt gaan groeien sinds ik dat ben gaan voeren.
Als ik merk dat mijn paard een extratje nodig heeft na wedstrijden oid, dan geef ik hem zo"n vitaminespuit (net een wormenkuur). Werkt eigenlijk ook heel erg goed..
Myoplast is inderdaad WEL heel erg smaakvol! (heb het zelf ook geproefd Knipoog en het is heel zoet)

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 14:53

Hm Hartog Lucerne heb ik ook staan en dat krijgt ze ook zo af en toe.

Mijn paardje is niet vooruit te branden en niet aan het been te krijgen, met paardrijden is het niet de bedoeling dat ik mijn paard moet bewerken met de zweep en dat ze dan nog niet reageert Scheve mond

Qua figuur en spieren ziet ze er goed uit ze mag alleen wat frisser en fruitiger geworden, het is nu kouder en ze heeft nergens last van. Ze bokt niet ofzo, ipv dat ze zo nu en dan eens goed ontploft dat zou wel lekker zijn! Haha!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:59

dan zou ik geen equitop myoplast gaan gebruiken ,maar een wat algemener supplement. (dagelijkse glaasje jus Knipoog )
Myoplast is echt meer voor spieropbouw.
Probeer anders bij de lucerne eens hartig energy mix, dat is voer waar ze wel lekker pittig van worden Lachen
Of af en toe zo'n vitamine-spuit.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 15:05

Nee vitaminespuit heb ik wel vaker gebruikt en heeft geen effect. De veearts heeft me myoplast aangeraden, voor die prijs mag het wel super spul zijn en moet ik zeker wat merken anders is het 1x en nooit meer.

dat spul van hartog is ook een goed idee van je!! Ik moet zeer zeker maar wat verandering in mijn voer doorbrengen!!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 15:32

Ikzelf heb er geen ervaring mee, kennissen wel en die waren er erg enthousiast over, paard was sterker en actiever geworden.