Ervaring met legwraps en legprotector?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HorseMoments

Ervaring met legwraps en legprotector?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 14:41

Legwraps wie kent ze? En wie heeft ze?
Mij lijken ze erg handig maar ik vraag me af of ze goed blijven zitten. Duurzaam zijn. Makkelijk schoon te maken zijn en of het mooi zit. En hoe ze kwa maat uitvallen. En zijn ze alleen voor de voorbenen of ook voor de achterbenen?
Wie kan mij er meer over vertellen.
Dit zijn ze:

Afbeelding

Daarnaast heb ik eigenlijk dezelfde vragen over de legprotector.

Afbeelding

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 15:35

Ik heb niet dezelfde als hierboven, ik heb wel wrappers van het dravermerk Protecto en daar ben ik erg enthousiast over. Ze zijn licht en bieden toch bescherming, maar niet aan een paard dat zich zwaar aantikt.

Ze bleven prima zitten. Moet wel zeggen dat ik ze nu al een tijd niet meer gebruik, maar dat komt omdat mijn paard ze niet meer nodig heeft Lachen.

Wiepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 15:52

Ik gebruik al jaren de 3-in-1 beenbeschermers van Action (= Legprotector Indra). Voor mij geen andere. De oudste set heb ik al 8 jaar (dagelijks gebruik) en beginnen nu een beetje te verslijten (vooral in de voorgevormde kogel-ronding).
Ze blijven goed zitten en kunnen gewoon in de wasmachine. Of ze mooi zitten: dat is ieders eigen smaak. Het gaat er mij niet om of iets mooi zit, als het maar goed is.
Voor de achterbenen gebruik je gewoon een maatje groter dan voor.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 16:29

ik ken iemand die ze heeft. Maar je moet niet vergeten dat ze niet zo keihard zijn als peeskappen...........Dus als ie zich flink aantikt.......dan beschermen ze niet voldoende denk ik