Hallo, Ik weet dat dit een Nederlands forum is, maar aangezien er ook veel Belgen op zitten: kent er iemand toevallig een goede ruiter die paarden komt africhten/zadelmak maken aan huis?? Liefst in de buurt van Leuven/Kessel-lo/Lubbeek/Pellenberg...
NadineM
Geplaatst: 02-12-04 15:59
Is Kampenhout ook een optie?
Pieterr
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-04 18:31
Als die ruiter/instructeur tot hier wil komen wel. Maar hij/zij moet wel zover willen rijden. M'n paard heeft al genoeg moeten verhuizen de laatste weken (oud pension->ziekenhuis-> bij dierenarts->nieuw pension).
__Nathalie__
Geplaatst: 02-12-04 18:59
Mijn paard is ook in belgie ingereden bij stal noordeneind in essen www.noordeneind.nl op die site zie je ook een foto van mijn paard bij zadelmak maken. Mijn paard is daar echt super goed behandeld en ben er zeer over te spreken, als ik opnieuw de keuze moest maken zou ik hem zeker weer daar heen brengen!! als je meer wilt weten kun je me altijd pben!
Idra
Geplaatst: 02-12-04 20:06
Ik denk dat Saartje het al gezegd heeft, maar de stal waar mijn paard staat in Herent bij Peter De Groof is een aanrader. Peter heeft een erg goed inzicht in paarden (hij is dan ook mijn instructeur ). Maar hij komt wel niet aan huis. Je moet hem daar dan op pension zeten, maar het is zeker weten een erg goed stal
Als je er komt, doe dan maar meteen de groeten aan Licor, mijn paard, want ik moet hem helaas missen hier in Spanje
Pieterr
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-04 21:08
Tja, ik zou hem toch echt graag hier houden, alhoewel het moeilijk zal worden om dan iemand te vinden.
JoeyBabe
Geplaatst: 02-12-04 21:24
ow.. een man met paard en dan nog een belg ! WOEHOEEE doe zo voort !
NadineM
Geplaatst: 03-12-04 09:02
Gaat het over uw 3 jarige Puccini? Hoe komt het dat hij in het ziekenhuis geweest is? Hopelijk niet te erg. Als je wil kan ik die ruiter in Kampenhout een mailtje doen, of je het email adres pb'en. Hij is heel rustig en bekwaam. Gaat op een fantastische manier om met de paarden en zal zeker niks forceren.
Pieterr
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-04 09:59
Ja, inderdaad. Hij is drie weken geleden bij de vorige eigenaars, waar hij nog op pension stond, door de omheining gegaan. Hij is dóór de prikkeldraad (ik was er al bang voor) gegaan en heeft drie betonnen palen omgetrokken. Maar alles is op dit moment heel goed aan het genezen. Dus hopelijk mag hij binnenkort aan het werk!
NadineM
Geplaatst: 03-12-04 14:12
Prikkeldraad kan inderdaad voor lelijke blessures zorgen. Fijn voor jou dat alles goed aan het genezen is.