Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IlsjePilsje schreef:[image]
Deze hebben we ook in het zilver.... maar ze kosten wel EUR 19,00....helaas even geen foto beschikbaar.
VValar schreef:Die ziet er mooi uit. Verkoop jij die IlsjePilsje? Zoja, kan deze frontriem ook opgestuurd worden? En blijft deze frontriem wel goed zitten op het paardenhoofd. Je ziet namelijk nog wel eens dat de frontiem loopt de 'klepperen' op het hoofd.
Verkopen jullie nog meer frontriemen? Op de site kan ik helaas niet alle plaatjes bekijken, vandaar
IlsjePilsje schreef:En ik maar typen......![]()
Gelukkig heb je ze zelf gevonden
Ik had weer eens niet goed gekeken. Ik heb de pagina gevonden, maar moet zeggen dat ik de ketting frontriem toch wel het mooiste vind. WB staat voor Warmbloed en VB staat voor Volbloed, heb ik het goed? Ik heb een KWPN'er dus ik denk dat ik gewoon WB nodig heb. Als je wilt, zou ik graag de afmetingen van de twee willen hebben. Kan ik een beetje vergelijken wat het mooiste op mijn paard's koppie staat
Hij heeft niet een al te groot hoofd namelijk.
VValar schreef:Oops sorryIk had weer eens niet goed gekeken. Ik heb de pagina gevonden, maar moet zeggen dat ik de ketting frontriem toch wel het mooiste vind. WB staat voor Warmbloed en VB staat voor Volbloed, heb ik het goed? Ik heb een KWPN'er dus ik denk dat ik gewoon WB nodig heb. Als je wilt, zou ik graag de afmetingen van de twee willen hebben. Kan ik een beetje vergelijken wat het mooiste op mijn paard's koppie staat
Hij heeft niet een al te groot hoofd namelijk.
7 euro verzendkosten is niet niks. Krijg ik dan een pakketje met een gouden randje er omheen?
Ok nog een laatste vraagje; kunnen ze de frontriemen ook toevallig leveren voor een dubbel kopstuk?
... helaas is verzenden vanuit Duitsland iets duurder dan vanuit Nederland. Het gaat dan wel met pakketpost en dat kost in Nederland toch ook EUR 5,50 ... dus zo heel veel scheelt het niet...IlsjePilsje schreef:...een pakketje met een gouden randje en een strik erop... helaas is verzenden vanuit Duitsland iets duurder dan vanuit Nederland. Het gaat dan wel met pakketpost en dat kost in Nederland toch ook EUR 5,50 ... dus zo heel veel scheelt het niet...
maar in een envelopje stoppen ze het niet.
Ik ga navragen hoelang deze frontriemen zijn en controleer ook even welk geschikt zijn voor een dubbel kopstuk.

Passionato schreef:hahahah VValar... nog steeds achter de frontriemen aan?
Ik heb ook zitten twijfelen of ik die frontriem gelijk bij mijn pakketje bij zou bestellen.. Vind hem ook erg mooi!!! Maar ik vind die met glinstertjes ook wel mooi!
Je levert trouwens echt een superservice Ilsjepilse!! Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje komt!
Passionato schreef:Je levert trouwens echt een superservice Ilsjepilse!! Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje komt!