frontriem kettinkjes waar te koop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

frontriem kettinkjes waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 13:34

zag onlangs een topic waarin iemand het had
over frontriemen in de vorm van een ketting.

je kon ze kopen via een site.

wie weet welke??? (leuk kerstcadeautje!!)

bedankt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:36

Wil ik ook wel weten!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:37

elke_fyfel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:40

Bij Emmers in Hamont heb ik ze zien hangen (als dit niet te ver is voor jouw)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 13:45

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:20

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 11:15

bedankt voor de tips, maar helaas niet wat ik zoek!
ik ga even verder kijken.

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 11:17

Wij (op mn werk) kunnen ze ook bestellen.. moet dan even naar de prijs kijken! Pb me maar mocht je interesse hebben! Het kettinkje is dan goudkleurig..

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 11:17

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 12:04

het hoofdstel is wit onderlegd, dan is goud denk ik niet zo mooi
heb je ook zilver???? en heb je foto's?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 12:05

Preddy schreef:
Wij (op mn werk) kunnen ze ook bestellen.. moet dan even naar de prijs kijken! Pb me maar mocht je interesse hebben! Het kettinkje is dan goudkleurig..

Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van deze frontriem Lachen

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 12:28

O, die vind ik ook erg mooi!
Ben benieuwd!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 12:28

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:33

laetitia schreef:
het hoofdstel is wit onderlegd, dan is goud denk ik niet zo mooi
heb je ook zilver???? en heb je foto's?

Afbeelding
Deze hebben we ook in het zilver.... maar ze kosten wel EUR 19,00....helaas even geen foto beschikbaar.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:36

IlsjePilsje schreef:
[image]
Deze hebben we ook in het zilver.... maar ze kosten wel EUR 19,00....helaas even geen foto beschikbaar.

Die ziet er mooi uit. Verkoop jij die IlsjePilsje? Zoja, kan deze frontriem ook opgestuurd worden? En blijft deze frontriem wel goed zitten op het paardenhoofd. Je ziet namelijk nog wel eens dat de frontiem loopt de 'klepperen' op het hoofd.

Verkopen jullie nog meer frontriemen? Op de site kan ik helaas niet alle plaatjes bekijken, vandaar Lachen

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:42

Oh wacht, bingo! Ik heb ze gevonden op de site. Haha!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:45

VValar schreef:
Die ziet er mooi uit. Verkoop jij die IlsjePilsje? Zoja, kan deze frontriem ook opgestuurd worden? En blijft deze frontriem wel goed zitten op het paardenhoofd. Je ziet namelijk nog wel eens dat de frontiem loopt de 'klepperen' op het hoofd.

Verkopen jullie nog meer frontriemen? Op de site kan ik helaas niet alle plaatjes bekijken, vandaar Lachen

Ik promoot ze...je kunt ze bestellen via onze site.
De frontriemen kunnen gewoon verstuurd worden. Het is wel een Duitse firma en aangezien het als pakket wordt verstuurd (ivm verzekeringen etc) kost het je wel EUR 7,00 transportkosten.

Er zijn 2 maten beschikbaar, VB en wB.
Of de frontriem goed blijft zitten, heeft denk ik veel te maken met de lengte. Als je wilt kan ik vragen hoelang deze frontriemen zijn, dan kan je zelf met iets van dezelfde lengte kijken hoe het komt te hangen op het hoofd van je paard.

We hebben nog veel meer frontriemen, wel allemaal Schumacher, dus je moet denken aan prijzen tussen de EUR 30,00 - 55,00.

Hieronder de pagina met alle frontriemen die we kunnen leveren, hopelijk doen deze foto's het wel. Zo niet, stuur me even een PB, dan stuur ik ze even door.

http://www.calevo.com/calevo/images/items/1110113g.jpg

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 13:46

VValar schreef:
Oh wacht, bingo! Ik heb ze gevonden op de site. Haha!

En ik maar typen...... Huilen

Gelukkig heb je ze zelf gevonden Haha!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:10

IlsjePilsje schreef:
En ik maar typen...... Huilen

Gelukkig heb je ze zelf gevonden Haha!

Oops sorry Haha! Ik had weer eens niet goed gekeken. Ik heb de pagina gevonden, maar moet zeggen dat ik de ketting frontriem toch wel het mooiste vind. WB staat voor Warmbloed en VB staat voor Volbloed, heb ik het goed? Ik heb een KWPN'er dus ik denk dat ik gewoon WB nodig heb. Als je wilt, zou ik graag de afmetingen van de twee willen hebben. Kan ik een beetje vergelijken wat het mooiste op mijn paard's koppie staat Knipoog Hij heeft niet een al te groot hoofd namelijk.

7 euro verzendkosten is niet niks. Krijg ik dan een pakketje met een gouden randje er omheen? Haha!

Ok nog een laatste vraagje; kunnen ze de frontriemen ook toevallig leveren voor een dubbel kopstuk?

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:17

VValar schreef:
Oops sorry Haha! Ik had weer eens niet goed gekeken. Ik heb de pagina gevonden, maar moet zeggen dat ik de ketting frontriem toch wel het mooiste vind. WB staat voor Warmbloed en VB staat voor Volbloed, heb ik het goed? Ik heb een KWPN'er dus ik denk dat ik gewoon WB nodig heb. Als je wilt, zou ik graag de afmetingen van de twee willen hebben. Kan ik een beetje vergelijken wat het mooiste op mijn paard's koppie staat Knipoog Hij heeft niet een al te groot hoofd namelijk.

7 euro verzendkosten is niet niks. Krijg ik dan een pakketje met een gouden randje er omheen? Haha!

Ok nog een laatste vraagje; kunnen ze de frontriemen ook toevallig leveren voor een dubbel kopstuk?

...een pakketje met een gouden randje en een strik erop Knipoog... helaas is verzenden vanuit Duitsland iets duurder dan vanuit Nederland. Het gaat dan wel met pakketpost en dat kost in Nederland toch ook EUR 5,50 ... dus zo heel veel scheelt het niet...
maar in een envelopje stoppen ze het niet.

Ik ga navragen hoelang deze frontriemen zijn en controleer ook even welk geschikt zijn voor een dubbel kopstuk.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:20

IlsjePilsje schreef:
...een pakketje met een gouden randje en een strik erop Knipoog... helaas is verzenden vanuit Duitsland iets duurder dan vanuit Nederland. Het gaat dan wel met pakketpost en dat kost in Nederland toch ook EUR 5,50 ... dus zo heel veel scheelt het niet...
maar in een envelopje stoppen ze het niet.

Ik ga navragen hoelang deze frontriemen zijn en controleer ook even welk geschikt zijn voor een dubbel kopstuk.

Ok super OK dan! Ben heel erg benieuwd. Gouden frontriemen zijn een stuk schaarser dan zilveren. Ik vind zo'n gouden ketting eigenlijk best mooi! Lachen

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:37

hahahah VValar... nog steeds achter de frontriemen aan?
Ik heb ook zitten twijfelen of ik die frontriem gelijk bij mijn pakketje bij zou bestellen.. Vind hem ook erg mooi!!! Maar ik vind die met glinstertjes ook wel mooi!
Je levert trouwens echt een superservice Ilsjepilse!! Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje komt! Lachen

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:41

Passionato schreef:
hahahah VValar... nog steeds achter de frontriemen aan?
Ik heb ook zitten twijfelen of ik die frontriem gelijk bij mijn pakketje bij zou bestellen.. Vind hem ook erg mooi!!! Maar ik vind die met glinstertjes ook wel mooi!
Je levert trouwens echt een superservice Ilsjepilse!! Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje komt! Lachen

Haha ja ik heb nog steeds geen goede gevonden. Het liefste wil ik er eentje die geschikt is voor een hoofdstel met een dubbel kopstuk. Anders moet ik er zelf mee gaan klooien, en ik weet niet of dat er wel mooier op wordt.

En heb jij al een frontriem gevonden? Eentje bij IlsjePilsje besteld?

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:45

Passionato schreef:

Bloos Bloos
dank je ....maar de credits gaan naar mijn collega's in Duitsland! Ik probeer alleen de klant zo veel mogelijk te informeren, zij zorgen ervoor dat het allemaal zo snel mogelijk wordt verstuurd.

Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je spulletjes!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:52

Gewoon de ruitersportzaak. De Mr. Ed verkoopt ze hier, maar dat is voor jou een beetje uit de route denk ik.