Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Prisca schreef:Tja het is misschien wel jammer maar het was wel erg nodig. Reed er van het weekend nog voorbij het ziet er nu erg mooi uit.
Ik heb er zelf nooit manegeles gereden wel vaak wedstrijden.

geral schreef:Ik heb daar in de lessen gereden en mijn pony heeft daar gestaan, maar dat was in 1980/81, wel heel lang geleden
amondi schreef:Yep daar heb ik ook gereden, Alfa, Sud, regina, clochard, en Peter de Grote die zijn naam alle eer aan deed.
En Saskia op Whisky en pino( springen)
Fijne manege, alleen was de instructeur( de jonge) vaak in een erg slecht humeur.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er met Henkie is gebeurd. En Don, maar ik heb gehoord dat hij naar manege Groenesteijn is gegaan...Quellian schreef:Ik heb daar ook manegelessen geredenBen eigenlijk wel benieuwd wat er met Henkie is gebeurd. En Don, maar ik heb gehoord dat hij naar manege Groenesteijn is gegaan...
Ikzelf heb met m'n 2 paarden op het gedeelte van de fam. Sturkenboom gestaan, toen de andere helft al was opgekocht door de politie.