Informatie Rippinghoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ElanII

Informatie Rippinghoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 21:03

Hallo allemaal,

Wie kan mij iets vertellen over Pensionstal Rippinghoeve in Bergschenhoek ? Iemand die deze kent of er zelf staat met zijn/haar paard ? Hoe zijn de ervaringen?
Ik wil graag info om de volgende redenen: ik heb nog maar een maand een paard en ik rijd ook nog maar kort. Mijn paard staat nu ver bij mij uit de buurt, zodat ik alleen tijdens weekends en vakanties kan rijden.
Voor de rest heb ik nu een bijrijder. Elan staat nu op een manege waar ik les kan krijgen. Verder zijn de uitrijmogelijkheden nu fantastisch, middenin de bossen en vlakbij de hei. Hoe zit het met lessen op een pensionstal (of deze) pensionstal ?
Hoe zijn de uitrijmogelijkheden ?
Alle informatie is welkom. Weet iemand eventueel andere goede alternatieven bij mij in de buurt, zodat ik zelf zoveel mogelijk kan rijden, goed les kan krijgen en naar buiten kan ?
Bedankt alvast.

Groetjes,
ElanII

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 21:11

de uitrijmogelijkheden zijn heel erg goed! ze zitten nl 2 meter naast een bos (lage bersche bos) en ik denk een kwartiertje verder stappen heb je het hoge bersche bos, rondje skiberg en je kan naar de zevenhuizeplas rijden (soort van strandje) erg leuk dus!
Ik pb je nog ff!