In de nacht van zaterdag 27 november op zondag 28 november is er iemand in de wei geweest bij mijn pony's en heeft mijn veulentje toegetakeld. Hij heeft een knie die twee keer zo dik is en een vleeswond op zijn pijpbeen aan het achterbeen. Hij is pas 5 maanden oud en doet echt geen vlieg kwaad. Hieronder een foto van Vincent. Ze heeeft/hebben ook de voertonnen open gezet waardoor mijn andere pony dus 10 kilo muesli gegeten heeft.
Alsof dit nog niet erg genoeg is. Maandag 29 november tussen 16.45 uur en 21.30 uur is dezelfde eprsoon weer geweest en Jiimmy heeft nu een snee op zijnknie zitten en hij was vreselijk overstuur. Wij kwamen om 21.30 uur en het was dus net gebeurd. Het was gewoon mijn pony niet zo erg overstuur was hij. Als ik hem wilde aaien vloog hij alle kanten op en hij probeerde echt van zich af te schoppen. Om 23.00 uur was hij pas weer een beetje gekalmeerd. Hieronder een foto van Jimmy.

De politie kan weinig doen. Het gaat waarschijnlijk om een meisje, omdat wij een haar elastiekje gevonden hebben bij het hek waarover ze naar binnen komt/komen. Waarschijnlijk iemand die niet zo oud is omdat het dus niet echt laat op de avond is gebeurt.
Ik maak me natuurlijk elke dag weer zorgen over wat ik de volgende dag in de wei gaan aantreffen. Wij rijden vaak langs als het donker is maar hebben helaas nog niemand kunnen betrappen. Wij weten dat die persoon regelmatig in de wei bij de pony's komt maar er was nooit iets aan de hand met de pony's. Hoe meer mensen opletten hoe groter de kans is dat we iemand kunnen betrappen.
Daarom wil ik vragen aan iedereen die in Ermelo of omgeving woont as ze bij de pony's in de buurt zijn om even te kijken of alles in orde is.
Mocht iemand een verdacht persoon daar zien probeer dan te zien hoe diegene eruit ziet en bel dan direct de politie.
We hopen dat er een hoop mensen zijn die kunnen helpen en dat wij snel de schuldige kunnen betrappen.
Alvast bedank namens Jimmy, Vincent en baasje.

gelukkig niemand gezien? je had wel iemand moeten zien! 
:(