Ik heb een tuin van 5 bij 20 meter en wil er uiteraard
een shettie in zetten
groetjes Esmeralda
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
een shettie in zetten
in de winter zal het qua luchtjes nog wel gaan, maar wat in de zomer!
!! Zal toch wel even overleggen bij je buurtjes. Wat de gemeente betreft, denk niet dat ze het goed keuren, zou het persoonlijk een beetje illegaal houden,
maar dan zit je nog steeds met je buurtjes.
Met de andere buren zijn we goed bevriend; daar is de schutting grotendeels weg. Vindt m'n buurmeisje vast ook leuk
Altijd maar je nek draaien om een buurman te zien.. waahahahahahaha

MaestroE schreef:Maar dat paarden kudde dieren zijn weet ik al een jaar of 14 hoor![]()
Hoe zit dat dan met al die paarden die voor de rest alleen bij huis staan? En wat denk je van de manege boxen die geen ruitje naar de buurman hebben/ of niet naar buiten kunnen kijken? En dan nog niet over stands gesproken... Lijkt me ook niet leuk voor een paardje om constant tegen een muur aan te kijken
. Zal nu wel heel bokt over me krijgen,
maar ik vind een paard alleen niet zielig, het krijgt aandacht, verzorging
. Het zou erger zijn als het paardje nooit zijn stal/tuin uitkomt 24/7 op stal staat te verpieteren.
Ik vind een paard op manege met soort genoten wat maar een uurtje per dag eruit komt (als het gelukt heeft)veel zieliger, dan een paardje dat volop aandacht krijgt en zijn benen buiten de deur mag strekken.
Mijn pony heeft 18 jaar alleen gestaan, kwam gemiddelt 3/4 keer in de week een soort genoot tegen, nou ze was verre van zielig.
MaestroE schreef:Hahaha, nou gelukkig woont m'n ene buurman niet in z'n huis, dus als hij gaat klagen zeg ik tegen de gemeente dat hij z'n huis niet nuttig gebruikt!
Die buurman wil het niet en dan kan jij je pony opruimen! Hier in het dorp staat een pensionstal, vroeger stond hij midden in de polder, maar het dorp is groter geworden en hij grenst nu aan 3 kanten aan de nieuwbouwwijk. Nu gaat het nog goed, maar zodra er 1 idioot is die vindt dat het stinkt, kan die hele boerderij weg. Aramat schreef:En wat denk je van paarden die samen in de paddock staan, van paarden die de hele dag in de wei staan met vriendjes, van paarden die in stallen staan waar ze kunnen snuffelen met de buren?
Je vergelijkt met paarden die het slechter hebben, waarom niet met paarden die het beter hebben?
MaestroE schreef:Maar dat paarden kudde dieren zijn weet ik al een jaar of 14 hoor![]()
Hoe zit dat dan met al die paarden die voor de rest alleen bij huis staan? En wat denk je van de manege boxen die geen ruitje naar de buurman hebben/ of niet naar buiten kunnen kijken? En dan nog niet over stands gesproken... Lijkt me ook niet leuk voor een paardje om constant tegen een muur aan te kijkenAltijd maar je nek draaien om een buurman te zien.. waahahahahahaha
Aramat schreef:En wat denk je van paarden die samen in de paddock staan, van paarden die de hele dag in de wei staan met vriendjes, van paarden die in stallen staan waar ze kunnen snuffelen met de buren?
Je vergelijkt met paarden die het slechter hebben, waarom niet met paarden die het beter hebben?
Ratjetoe schreef:Bij ons verderop in de straat hebben 2 meisjes ook 2 shetlanders en volgens de gemeente vallen ze onder de huisdieren!