Heeft iemand daar een paard gekocht of is iemand er wel eens op stal geweest?
grauwman
Geplaatst: 29-11-04 22:24
Een stalgenoot is daar geweest voor een paardje. Het viel haar tegen, doordat de bak ook niet helemaal top was kon ze het paardje ook niet goed uitproberen.
muiszje
Geplaatst: 30-11-04 00:09
maar hoe zag het paardje er voor de rest uit dan? goed verzorgd vriendelijk? opgewekt?
daffodil
Geplaatst: 30-11-04 12:34
als je goed kijkt naar die advertenties, zie je er wel vaak iets "raars" aan. Prijsklasse is meestal veeeel te laag, of ze zetten een paard op marktplaats als 7 jarige en op hun eigen site is hij dan 10.
Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek naar een leuk paard maar daar ga ik maar niet heen! Geen goed gevoel over!
TequilaRos
Geplaatst: 30-11-04 13:17
Laat maar!!!! Leuk die site, zo een kan ik ook nog wel opzetten. Wel 14 pagina's met paarden te koop!!! Dus niet maar 1,5 blz dus 6 paarden en de rest is verkocht. Als je paarden verkoopt dan houd je toch zeker je site up-to-date. En Daffodil ik ben het met je eens over de prijzen en ook mijn gevoel zegt: NIET DOEN
Anoniem
Geplaatst: 30-11-04 13:20
Ik wil over een paar maanden zeker gaan kijken in Hierden. Waarom? Omdat de paarden me aanspreken en de prijs ook. Dat de prijs lager ligt komt volgens mij doordat het geen bekende vaders zijn maar een eigen fokproduct. Kijken kan nooit kwaad en ik neem aan dat je een paard laat keuren voordat je m koopt. Voor mij is het maar een half uurtje rijden met de auto dus ik ga er over een paar maanden zeker heen om te kijken! Gewoon doen!
muiszje
Geplaatst: 30-11-04 13:29
is burggraaf niet bekend dan?
Anoniem
Geplaatst: 30-11-04 13:36
Dat is dan toeval. Heb veel paarden bekeken op die site en veel daarvan waren allemaal met papa's en mama's die discovery heetten. En geen Burggraaf. Maar goed, fijn dat anderen het altijd wel beter weten
Kriel
Geplaatst: 30-11-04 13:39
Er staan helemaal geen afstammingen bij.....
Anoukie
Geplaatst: 30-11-04 14:52
De paarden hebben de naam Discovery als voorvoegsel staan, net als bijv. Gestion Bonfire . Alleen is het dan Discovery Kees (bijvoorbeeld ) .
Kelan
Geplaatst: 30-11-04 15:06
Een stalgenootje van mij heeft er 2 weken geleden een paard gekocht. Ik ben mee geweest de pony weg te brengen en paard op te halen. En het zag er allemaal netjes uit, wel nog in opbouw.
Ik vond ze correct overkomen: stalgenootje heeft een paardje gekocht waarvan eerlijk gezegd werd dat moeilijk was met opstappen en dat dat nog wat tijd/geduld vergde, en daar was de prijs ook naar. Bij thuis de eerste keer rijden zijn ze komen helpen, allemaal heel correct. Ze hebben ook netjes aangegeven waar de (ingeruilde) pony naar toe was verkocht, allemaal netjes volgens afspraak.
Concorde
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-04 15:22
Ik had gemaild en kreeg ook netjes antwoord, er mocht ook gewoon gekeurd worden. En de meeste paarden hebben gewoon papier, dus daar zal zeker wel op staan hoe oud ie is...
Anoniem
Geplaatst: 30-11-04 15:49
Ik had hen gebeld voor het paard waar kelan hierboven het over heeft. Deze was toen net verkocht. Aan de telefoon vond ik ze vriendelijk over komen,je kan er denk ik altijd gaan kijken en dan merk je vanzelf wel of het je aanspreekt of niet..