Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SisLeone"]
Zijn super. Bijna iedereen bij ons op stal heeft hem. Hihi is ook niet zo moeilijk aangezien hij bij ons op stal instructeur is en op het terrein woont.
[/quote]
Jeetje, ik dacht dat hij in Noord Holland woonde, Ede is nog wel een eindje tuffen
[quote]
John is mijn instructeur. Heb mijn zadel ook via hem en hij heeft mijn zadel ook omgebouwd zodat hij beter op mijn paard ligt. Want ik reed elke keer bij zijn singel open omdat mijn zadel elke keer naar voren schoof wat er ook op lag. Toendertijd deed John dat werk nog niet en had ik mijn zadel bij iemand anders gekocht. Bleek helemaal niet goed te liggen achteraf gezien. Dus ik blij dat hij de zadels inging en zodoende door zijn advies heb ik een goedliggend/passend zadel. Moest wel een veelzijdigheidszadel hebben want ik doe zowel dressuur als springen en mijn budget laat geen twee zadels toe. Nu heb ik dus een veelzijdigheidszadel neigend naar springen maar met dressuursingelstoten en dressuursingel. Zit perfect.
[/quote]
Wat handig dat je les krijgt van je zadelmaker! Bedankt voor je uitgebreide toelichting!
[quote="Lovely schreef:Die John moet ik voorlopig even niet in mijn buurt hebben, ik krijg echt koppijn van die gozer. Maar ennieweej, ik ben al heel lang klant bij Hans en ik ben er tevreden over. Ik heb een Henri de Rivel momenteel.
Kentaur hebben ze niet, maar Hans is wel degene geweest die Kentaur naar Nederland gehaald heeft.
)Citaat:Bat, je kunt rustig een zadeltje bij ze kopen.

gekke_koei schreef:poeh 200 euro??
dat is bij mijn oude zadewl ook gebeurt en daar was ik inclusief opvullen 75 euro kwijt bij van rijs...
maar hij is net bij ons op stal geweest en volgende week komtie weer.. maar als hij zo duur is hoeft het niet voormij.. moet om de paar maanden mijn zadel toch weer laten opvullen..

Lovely schreef:Het klopt dat je zadel er voor uit elkaar moet hoor, tot een kale boom aan toe. Daarom kost het ook zoveel geld denk ik.
) alleen hoefde hij om de singel te verleggen alleen maar een inkeping te maken in de stof. Dat was met opvullen al 175 euro, dus ik klaag zeker niet over de prijs
abigaillover schreef:is dat net zoiets als een voorsingel ofzo? Want abigail heeft ook dus een zadel van die zadelmakerij (zie reactie hetismij) en die heeft nu een voorsingel.. We hadden eerst een andere zadelmakerij en toen hadden we 49 zadels gepast, paste er nog steeds geen een. Toen kwam die man en die had er maar een paar mee en daar zat de goede bij!