Mijn pony kwam een ste staan in een stal waar ze iets over ging nemen van een jaarling die met zijn tanden over ijzer (voerbak, of stukje van de wand) kraste.
Toen ik een andere stal had ging dit eindelijk wel weg. Nu kwam ik op mijn huidige stal en daar stond een twenter, deed precies hetzelfde en mijn pony ging dat weer overnemen. ik altijd wel zeggen Nee! goed boos haar naam roepen en dan houd ze wel op. en naast haar staat een wat ouder paard die met zijn tanden langs de spijlen van de stal gaat. Nu deed ze het nog erger, de twenter is weg, maar het oudere paard staat nog naast haar.
wat kan ik hier aan doen, want het lijkt wel steeds erger te worden.
Lusitana
Geplaatst: 29-11-04 12:20
Met de staleigenaar er het erover hebben en vragen om een andere stal, of ander buurpaard!
sandr0
Geplaatst: 29-11-04 13:48
ik zou ook vragen om een ander buurtpaard. als je paard het echt gaat door is dat dus een stalgebrek!! niet goed voor haar en mocht je ooit willen verkopen drukt dat aardig de prijs
Marchador
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-04 16:09
ja het probleem is dat het paard naast mijn pony van de staleigenaar is als ik om een andere stal vraag, sta ik er 3 stallen van verwijderd.. kan dit dan wel of zeg je; nee liever ook niet???