regendeken v arab met front..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole85

regendeken v arab met front..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 19:29

Ik ben op zoek naar een regendeken, ongevoerd, die op een arab past met redelijk veel front.
Had een regedeken gekocht (goedkope bij Zadelmarkt = duurkoop nu dus, dom! Scheve mond ), maar hij past absoluut niet. Zolang hij stilstaat wel, maar zodra hij 1 stap zet, schuift heel de boel naar achter. En wordt mn paard gekild als het ware. Als ik de gesp van voren op het strakste gaatje doe, dan heeft hij bijna geen bewegingsvrijheid van voren, maar blijft de deken wel goed liggen. Kortom: hij ligt voor geen meter bij mijn paard...

Dus wie weet er een regendeken waar wat front in past als het ware????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:00

Ik heb een regendeken van BR gekocht voor mijn arabje. En deze schuift niet naar achteren, en geeft geen schuurplekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 20:37

Ik heb een ongevoerde regendeken van Global gekocht toen ze nog rainrot had. Is nog iets te groot, maar voor de rest zit hij prima

Patoucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:57

Bucas rainrug. Wel wat duur maar op de lange termijn een goede investering. Heb met mijn eerste deken negen jaar gedaan! En ik moet bij twee van de drie altijd de voorkant laten innemen omdat ze te weinig front hebben voor deze deken dus lijkt me ideaal voor jouw paard!

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 22:34

Harry's Horse regendekens hebben ook vrij veel ruimte van voren.
Ik heb een nrps met een niet zo brede boeg en daar is hij eigenlijk wat te ruim voor.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 10:20

ok, bedankt, ga informeren!