opendag bereden politie te boxtel?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

opendag bereden politie te boxtel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:57

ik heb van iemand gehoord dat zaterdag 4 december opendag in bij de bereden politie in boxtel....maar ik kan hier nergens info over vinden bijv. de tijden?

weet iemand hier iets van??

groetjes janneke

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:45

geen idee? weet wel dat t daar leuk is, heb er ooit stage gelopen en in de lessen mogen meerijden etc, was erg leuk *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:58

ik ben er ook al een keer met school geweest..en mijn hoefsmid is daar ook hoefsmid

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:14

o leuk joh ik wil toevallig politie worden en heb in dec. de testen.
Interessant waar ishet precies??

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:16

ik wil later bij de bereden politie Bloos

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:17

ik weet nog niet hoe maar......... hoop er snel achter te komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:21

breezertje schreef:
ik weet nog niet hoe maar......... hoop er snel achter te komen

Je gaat eerst solliciteren bij de politie, wordt je aangenomen ga je 4 jaar naar de opleiding, vervolgens moet je minimaal 4 jaar "de straat op" en dan kun je solliciteren bij de Levende Have als er vacature's zijn.
De kans dat je daar dus terecht komt is vrij klein dus als je alleen voor de paarden bij de politie wilt zal ik nog maar eens goed nadenken.

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:25

Ilindra schreef:
Je gaat eerst solliciteren bij de politie, wordt je aangenomen ga je 4 jaar naar de opleiding, vervolgens moet je minimaal 4 jaar "de straat op" en dan kun je solliciteren bij de Levende Have als er vacature's zijn.
De kans dat je daar dus terecht komt is vrij klein dus als je alleen voor de paarden bij de politie wilt zal ik nog maar eens goed nadenken.

Inderdaad ik weet er alles van.
Ik heb net gesolliciteerd bij de politie en zoals ik als k al zei.
In december de testen.
Maar wat dat meisje zeg over de bereden politie.
Zorg eerst maar eens dat je normaal bij de politie komt.
Want daar kom je ook niet zo snel hoor.
En zekr niet bij de bereden zoals zij het hierboven al typte.

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:26

nee ik wil het echt niet alleen voor de paarden hoor ik wist wel dat ik eerst de straat op moest(mijn oom is bij de politie) en dat de kans heel klein is dat je er komt en dat je er eigenlijk ingeloot moet worden.

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:27

tenminste dat zijn de verhalen die ik heb gehoord

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:30

Nou breezertje!dan wens ik jouw veel suc6 bij het solc. voor de politie Haha!
Oja en ook met je testen Knipoog Haha!
Ben je al aan het trainen dan? Haha! Haha!

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:39

jah heel hard!
elke dag, op me eigen paard!
met zo'n plastic pistooltje.Knipoog

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:40

keihard door de bak galloperen om te proberen de kat op te pakken Lachen

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:40

de gemene stalkat

breezertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:42

en jij ook al aan het oefenen?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 23:47

Nou ja, het lijkt mij opzich dus best wel leuk...

Maar ja... boxtel... da's wel eindje fietsen..

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 00:57

In Boxtel zitten de beredenen van de KLPD. Misschien kun je daar eens op zoeken, of bellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:04

ik heb al op die site gekeken maar ik kan er niets over vinden

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:04

Ilindra schreef:

Ik wou het net zeggen, alleen de reden om bij de beredenen te willen is niet de juiste motivatie om bij de politie te gaan. Je moet het hele vak leuk vinden en dan misschien in de toekomst pas daar naar kijken....

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:19

sabineG schreef:
Ik wou het net zeggen, alleen de reden om bij de beredenen te willen is niet de juiste motivatie om bij de politie te gaan. Je moet het hele vak leuk vinden en dan misschien in de toekomst pas daar naar kijken....

Dat is mijn probleem dus ook. Die 3 jaar (en niet 4, wat ik ergens op een site gelezen heb) zou ik nog wel doorkomen, maar dan wil ik ook echt aangenomen worden op die opleiding tot bereden politie. En niet heel misschien aangenomen worden voor de opleiding, en dan misschien de opleiding nog niet halen ook.. .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:30

Sanet schreef:
Dat is mijn probleem dus ook. Die 3 jaar (en niet 4, wat ik ergens op een site gelezen heb) zou ik nog wel doorkomen,

Als je voor de 3 jarige opleiding gaat stroom je op een lager nivo in en zul je nog langer op straat moeten werken Knipoog
Wat ik me afvraag: wat is het beeld dat jullie hebben van de beredenen, hoe zie je de werkzaamheden daar?

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:35

Dus het is eigenlijk heel simpel... Wil je alleen voor e paarden bij de politie moet je het dus niet doen... Dan kun je beter wat anders zoeken in de paarden of het als hobby houden....

Want met de instelling "ik wil alleen maar bij de politie voor de paarden" red je het niet bij de politie...

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:47

Ilindra schreef:

Ik weet niet wanneer de open dag is..

Maar je moet tohc ook minimaal op Lniveau wedstrijdervaring hebben?
Volgens mij mag je met elk diploma van de middelbare school(vanaf vmbo theoretisch?) naar de politieschool, je moet alleen wel minimaal 18 zijn? Dus voldoe je hier al niet aan, dan kun je het volgens mij wel vergeten.. en dan ook nog de kleine kans dat je aangenomen wordt. .dat risico lijkt me te groot!(sorrty voor de off-topic reactie oa, maar m'n groom Spekky wil dr ook graag bij.. vandaar dat het me wel interesseerd.. Clown )
Laatst bijgewerkt door marije1987 op 29-11-04 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:53

ik ben ooit hier op de bereden politie geweest toen het pas nieuw was. het is daar wel echt POEPsjiek hoor. Ze zorgen daar zeker wel goed voor de paardjes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:55

soory mensen....dit ging over de tijden van de opendag en niet wanneer je er wel en niet aangenomen word!