was gewoon ff een vraagie! x Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
was gewoon ff een vraagie! x
) Bonny4life schreef:ik heb het eigelijk meer over het longeren hoor!!!!! niet over met een hulpteugel rijden maar met longeren, ik heb mijn pony dan ook graag nageeflijk!!! niet om haar in de krul te trekken maar haar lekker door de rug te laten lopen aan de longe, dat ze niet met haar koppie de wolken bekijkt zeg maar!
steffie4ever schreef:je kan tog ook met rijden je pony weer aan het werk zetten wij lopen toch ook niet elke dag in 1 bepaalde houding
Citaat:maar hoe is dit met rijden
Citaat:ik heb het eigelijk meer over het longeren hoor!!!!! niet over met een hulpteugel rijden
Citaat:Wat dacht je van gewoon losrijden en voorwaarts neerwaarts rijden? Wat is dat toch tegenwoordig? Waarom moet "iets" het voor jullie doen? Gewoon RIJDEN!!!
steffie4ever schreef:ja dat is wel zo maar je pony hoeft tog ook niet elke dag gebogen en naar bendeden te lopen...
laatst had ik 2 weken gereden zonder dat ik hem los gooide of longeerde daarna had ie het wel verdient om te spelen en was ie aan het bokken als een veulentje![]()
ik bedoel maar wij zijn toch ook wel is ''melig'' (blij, vrolijk)
op school ben je (normaal) serieus (niet dat ik dat ben) en ik de weekende vrolijk dan heb je ''vrijheid'' om het zo maar te zeggen