Dus ben ik op zoek naar een dressuur zadeltje, omdat ik daar met dressuurmatig rijden toch iets meer aan heb. Vooral aangezien het zadel wat ik nu heb je erg 'vrij' laat in je zit, en ik af en toe wel een geheugensteuntje kan gebruiken met wat meer rechtop zitten
:D:Dnou ben ik dus weer aan het neuzen... nieuw of tweedehands maakt mij niet uit als het zadel maar in zeer goede staat is en ik mijn twee andere zadels erbij in kan ruilen

Nou heb ik op divoza een Passier Grand Gilbert in zeer goede staat gezien voor €950,00 en dat vond ik dus echt een 'koopje'.
Maar eigenlijk ben ik meer aan het zoeken voor een KN symfonie of allegro door de zachte diepere zit...
Maar die zijn er bijna niet tweedehands, waar je eigen zadel inruilbaar is... en als je ze vind zijn ze nog zeer aan de prijs. Voor de Allegro bij divoza bv €1200,00
dus mijn vraag, wat zouden jullie doen? of weten jullie nog andere zadels van de zelfde kwaliteit? Ik heb zelf nu een rossner vzh... maar ik wil toch naar een wat hogere prijsklasse, ivm met wat betere kwaliteit leer, stiksels en zit...
welke zouden jullie nemen, prijs afweging etc... de KN's zie ik bijna overal alleen nieuw (+/- 1600) en aan de pas.GG kan ik tweedehands komen (950)