wat kan er aan de hand zijn???? misschien alleen stijfheid???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tyrza schreef:Kraken???
Nou, ik zou er maar eerst eens inwendig naar laten kijken hoor. Of begin tenminste eerst met een fysio.
Ik heb het zelf niet zo op kraken, lijkt wel een mode verschijnsel...
Tyrza schreef:Als dit dagelijks voor komt, dan weet ik zeker dat de oorzaak op de röntgenfoto terug te vinden is.

Renske20"]
of niet, als het zoals bij Quentin in de heup/bekken zit
na 2 jaar ditzelfde probleem, maar dan rechtsachter te hebben gehad, is hij afgekeurd op zware ataxie, wat rechtsachter was wisten ze niet(bij 3 klinieken geweest) wisten alelen dat t los stond van de ataxie
volgende week komt er een 'alternatieve' DA bij, zij is naast gewone DA ook ostheopaat, accupuncturiste, fysio etc, en ik hoop dat zij kan vinden wat de oorzaak is.
Ook heeft manueel therapeut harrie Hoevers Quentin erg goed kunnen helpen door zn wervels weer goed te zetten, alleen kwam het steeds sneller terug
maar ik weet 1 ding, ze doen zoiets niet zomaar, het is een teken van pijn, dat er ergens iets niet helemaal lekker zit....
[/quote]
Ik mag toch wel aannemen dat een DA kan zien of de kreupelheid/onregelmatigheid van boven of onder uit komt?
Ik heb overigens wel met mijn uitspraak het gros van de beenproblemen genoemd. Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen
[quote="daantjuhhh schreef:en toch wij hadden een paard die op een verkeerde manier over de bakrand was gesprongen: resultaat een scheve hals werfel... beestje voelde zich niet lekker, maar na een bezoekje aan de kraker was ze weer helemaal toppie!!!