Wat moet ik doen?? :\

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShEtLaNdUrZ

Wat moet ik doen?? :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 19:59

...

Samen met Roos (Roos_numan op bokt) zetten wij elke dag de pony's op stal omdat, het weiland gewoon 1 HELE blubber-weiland is.. overal waar je kijkt is BLUB en r is bijna geen gras meer over voor de zomer..

dus, wij zetten ze steeds op stal maar, de eigenaar van de stal die doet het touwtje van het weiland steeds weer open terwijl de eigenaar van mijn verzorgpaard (de vader van Dolce hier op bokt) niet wil dat de paarden nu buiten staan omdat, ze in de zomer ook nog op het gras moeten staan en omda,t ze gewoon onwijs vies worden en gewoon niet meer te berijden of wat dan ook zijn want, wij hebben alleen een buitenbak en we kunnen ze binnen ook niet nu helemaal afspuiten..

maar, elke keer weer....
die man zet ze weer buiten maar, zoals roos meot met dr paard ook naar de manege toe en dan wil ze gewoon dat r paard goed schoon is en niet helemaal zwart (zeg maar gerust zwart.. de foto's komen nog wel hoe ze dr uit zien Scheve mond ) is !!

maar, weten jullie wat te doen als hij ze weer buitenzet en dat de paarden zo vies zijn??? Verward
om dan nog te kunnen rijden als ze er zo uit zien..

je krijgt het ook echt NIET weg gepoetst want, het is allemaal nat,kleverig en het zit helemaal IN de vacht !!

groetjes..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:05

ik weet t niet..
misschien een dekentje voor op de wei kopen ?

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 20:06

ja, en dan na 1x rollen ligt ie onder de blub in de wei AF.. Knipoog

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:42

Gesprekje aangaan en vragen waarom hij elke keer de paarden weer buiten zet.

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 20:52

omdat, hij het normaal vind om de paarden dag en nacht buiten te laten staan.. terwijl de eigenaar van mijn verzorgpaard wil dat ze binnen blijft staan.. stel je voor je moet een wedstrijd rijden.. en hij heeft ze net die ochtend in de wei gezet.. nou ken je weer helemaal opnieuw wassen wvlechten en al die dingen.. ik vind dit echt niet leuk Scheve mond
Laatst bijgewerkt door ShEtLaNdUrZ op 27-11-04 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

roos_numan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:57

ja het is echt niet meer leuk ze zijn hardstike smerig en we kunnen er niks meer mee doen... Huilen ...

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:01

misschien gewoon iets eerder naar de stal gaan als je wil rijden dan kunnen ze iets drogen! dat die ik met mijn viespeukje ook! en daarna als ze droog en gepoetst zijn en je moet ergens heen "manege of club oefoz een klein beetje glaspray erover doen!

maar goe dhet is dus eigenlijk schandalig hoe de man van het weiland zich niet aan de afspraak houd. maar goed daar kan ik van achter mijn computer geen verdere uitspraken over doen.

maar misschien kun je voor het schoonmaken de bovenstaande tip gebruiken.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:17

gewoon zeggend at je dat niet wilt, het zijn tenslotte je eigen paarden en daar ben JIJ de baas over.
simpel.

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 22:44

joycie17 schreef:
misschien gewoon iets eerder naar de stal gaan als je wil rijden dan kunnen ze iets drogen! dat die ik met mijn viespeukje ook! en daarna als ze droog en gepoetst zijn en je moet ergens heen "manege of club oefoz een klein beetje glaspray erover doen!

maar goe dhet is dus eigenlijk schandalig hoe de man van het weiland zich niet aan de afspraak houd. maar goed daar kan ik van achter mijn computer geen verdere uitspraken over doen.

maar misschien kun je voor het schoonmaken de bovenstaande tip gebruiken.

jahoor, we zijn al l8 uur 's ochtends op stal om ze GEWOON al schoon te houden.. moeten we NOG eerder op stal zijn.. we moeten namelijk om half 10 wir op de manege zijn!! en verder door de weeks moeten wij nog op tijd thuis zijn en hebben dus, ook niet de tijd om helemaal te wachten tot ze droog zijn want, ik neem aan dat ze niet binnen een half uur droog zijn...

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 22:44

ellepel schreef:
gewoon zeggend at je dat niet wilt, het zijn tenslotte je eigen paarden en daar ben JIJ de baas over.
simpel.

maar, die vent doet het steeds weer!!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 11:49

de foto's komen waarscheinlijk vandaag !! Scheve mond

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 12:34

gewoon de hele dag in de bak zetten lijkt me de enige oplossing en dat beestje ene heel dun dekje opdoen Lachen

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 12:57

maar onze bak is niet 1 en al zand Knipoog
het is gewoon een hoefslag met gras binnen in en aangezien we daar rijden en over moeten steken enzo is het ook een blubbie..

ik zal vandaag foto's gaan maken dan kunnen jullie zien dat ik me niet aanstal!!!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-04 18:24

aanstel (even verbeterd Bloos )