Hoe lang duurt het....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nieke

Hoe lang duurt het....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 18:30

alvorens na het scheren de vacht van een paard er weer een beetje deftig doorkomt??
Ik heb namelijk een paard laten scheren en het andere hebben mijn vriend en ik zelf gedaan. (Hij heeft thuis een scheerapparaat,hebben koeien enzo)
Nu blijkt (nadat een vriendin mijn pony zag in geschoren versie) dat het mesje ofwel te bot ofwel niet genoeg tandjes had. Hij ziet er nogal streepjesachtig uit,niet mooi glad..(heb nog geen foto)
Die vriendin wist me te zeggen dat het mesje waarschijnlijk wel geschikt was voor die koeien maar toch niet fijn genoeg voor een paard.
Leuk , ik zit er dus mee....
Hoelang zou het duren alvorens die vacht weer een beetje is aangegroeid?
(extra info; hij staat met een dik onderdeken en een Bucas Smartex Rain erboven,hij kan overdag altijd buiten op zijn weitje en staat onderavond en snachts binnen)

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:50

dat duurt een week of 3-4, althans bij mijn schim zijn die remsporen nu ook verdwenen Haha!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:57

bij martien duurde het ongeveer 2/3 weken Lachen

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:58

2/3 weken onder een niet te dikke deken.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:43

Trekt meestal wel weer weg: neem tenminste aan dat jullie niets vergeten zijn (soms zie je wel eens dat er tussen de banen nog een beetje langer haar zit....). Over een paar weken heb je weer een streeploos paard!

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 22:22

bij mij duurt het wel 4 weken!! maar dan heeft ze een vrij dikke deken op!