Weet iemand welke jassen echt warm en wind+waterdicht zijn? Hoeft niet per se een paardenmerk te zijn (wel makkelijk omdat ik er toch ben morgen)
Wie helpt Liek warm de winter door
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
:
. 
Javmo schreef:Ik rij ook bijna nooit met een jas. In een buitenbak omringd met weilanden.
Heb meestal een dikke trui aan met een fleecevest.
(bij ons is het ook totaal onbeschut)
Ga maar eens naar me vader
(heb ik echt oog voor schijnbaar hahaha) Fjordenmaniak schreef:Ik heb laatst bij Divoza de MoutainHorse Grace gekocht:
[image]
Ik vind hem super! Gisteren toen het vroor heb ik hem ook aangehad met een polo-shirt eronder, en ik heb het niet koud gehad![]()
Waterdicht was hij laatst ook met een flinke stortbui...
Alleen vond ik hem wel eigenlijk te duur
Prince schreef:Deze Anky winterjas is werkelijk geweldig:
[image]
Het type is ATC42005.
Ik heb hem nu twee weken, warm, waterdicht, winddicht, zit lekker met rijden (ik zit er nooit op met rijden, terwijl hij toch lang genoeg is om lekker warm om je kont te zitten als je niet rijdt). Zit een lekkere zachte capuchon op en is ook te koop in het turquoiseblauw/zwart en camel/zwart. Hij is van achter wat langer dan van voren.
Het enige nadeel ervan is de prijs.
Fjordenmaniak schreef:Ik heb laatst bij Divoza de MoutainHorse Grace gekocht:
[image]
Ik vind hem super! Gisteren toen het vroor heb ik hem ook aangehad met een polo-shirt eronder, en ik heb het niet koud gehad![]()
Fjordenmaniak schreef:Ik heb laatst bij Divoza de MoutainHorse Grace gekocht:
[image]
) en dat smelt in de droger, dan krijg je dus een heel raar trekkerig effect