lamp in trailer??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noor

lamp in trailer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 13:19

Binnenkort moet ik met mn paard in het donker weg.. Scheve mond Nu ben ik bang dat ze de trailer niet in wil omdat deze zo donker is. We hebben de trailer gehuurd. Vraag: zit er in elke trailer een lamp?? (zoja, hoe werkt dat Verward )

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 13:29

meestal wel hoor, sommige hebben een schakelaartje en anderen moet je draaien om m aan te zetten. Hangt ook van de stekker van de auto af, soms doet de verlichting het pas als de verlichting van de auto ook aan staat en soms heeft een auto een constante stroomdraad waardoor de lamp het altijd doet.
Kun je dat niet vragen aan degene van wie je m huurt?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 14:05

In de meeste trailers zit wel verlichting ja, maar, wat cissy ook al schrijft, het is soms even pielen wat je precies moet doen om 'm aan te krijgen.
Ik vind het zelf het fijnst als het lampje achterin de trailer, dan schijnt het ook op de klep met laden en heeft je paard niet zo'n last van de lichten van achterop komende auto's, bovendien kan je paard het lampje dan ook niet slopen, maar als je een trailer huurt heb je dat waarschijnlijk niet voor het zeggen.
Anders is er toch vast wel iemand te vinden die even wil bijlichten met de koplampen van z'n auto?

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 15:03

Mocht er nou geen lampje inzitten, haal anders een lampje bij de Blokker (dacht ik) dat is zo'n kastlamp die je in een kast kan hangen en simpel aan en uit kan zetten.
Maar zoals gezegt de meeste hebben wel een lampje.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 15:10

bij de zeeman liggen ze ook voor een euro, kun je met dubbelzijdig tape even opplakken, dan heb je altijd licht.