Wat kan wel/niet bij bepaalde kleuren paarden?.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Wat kan wel/niet bij bepaalde kleuren paarden?.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 12:22

Ik heb nu een saaie bruine op zich vind ik zelf dat daar alle kleuren wel op kunnen. Sommige kleuren passen niet bij mij als mens zijnde dus die zal ik nooit kopen (babyblauw/roze enz...).

Nu ga ik van die saaie bruine naar een Vos en die wordt (gok ik is geschoren) vrij donker met blonde manen en staart.

Welke kleuren zou je absoluut wel maar ook absoluut NIET nemen voor je paard maar ook voor jezelf als type mens. Wat past dus bij jou en je paard qua kleren. Ik ben dus qua kleuren wat saai maar ja ben ookgeen 16 meer. Veel camel, blauw, rood en nu ook bruin. Zelf nooit ven geweest van Anky maar ja heb er nu ook 4 liggen Haha! (met bandages).

(alleen voor de echte setjes freaks. Dus geen flauwe berichten als "rij niet met kleurtjes enz" ).

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 12:30

IK heb een schimmel, als je er dan bepaalde kleuren op legt, krijg ik een heel sterk my little pony gevoel... daarom dus geen kleuren als roze en lila. Verder geen rood, geeft een te erg sinterklaargevoel.

Eigenlijk kan alles wel op een schimmel, dus daar hoef ik niet zo erg op te letten. Ik vind zelf kleuren als beige minder op wit staan... maar dat kan een ander best wel weer mooi vinden.

Ik heb zelf als basiskleuren blauw, zwart en grijs. Wel in verschillende combinaties zoals effen, geruit, met bies of zonder... Ik heb 1 fel setje, namelijk turquiose. Dat vind ik wel lekker fel staan op dat witte. Heb de kleur zelf in mijn kleding ook.

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 12:34

Ik heb een donkere blauwschimmel, zelf vind ik daar bruin en beige niet mooi bij staan. Verder kan alles wel Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 12:35

Bij een vos vind ik donkergroen mooi passen, donkerblauw en bordeauxrood. Mooi maisgeel, terra en zandkleuren vind ik ook erg mooi, ben zelf niet zo weg van babyblauw, zuurstokroze of neongeel.
Neem de herfstkleuren, dat staat altijd.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 12:48

Hoi Prisca,
Ten eerste nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! OK dan! Ja zo'n onderschrift doet het em...

Wat dacht je van (donker) groen op een vos? Groen heeft niet iedereen en die fluweelgroene shabrakjes zijn erg chique. Vanillegeel is misschien wat licht maar ook heel mooi, bijvoorbeeld op wedstrijden.

Succes met het kiezen van een kleurtje. Party!!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 12:54

Ik vind zwart ook altijd wel mooi staan. Lachen

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 13:16

Moet je eens kijken in het profiel van marloes-joy die heeft ook een vos en joy komt altijd mooi voor de dag!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 13:22

ik heb op de donkere vos die ik soms rijd een mosgroen dekje met oranje bies en dat staat wel heel chique.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 13:28

Diana_Mabel schreef:
Moet je eens kijken in het profiel van marloes-joy die heeft ook een vos en joy komt altijd mooi voor de dag!

Joy is heel andere kleur vos als Urban denk dat Urban echt een beetje goudkleurig gaat worden. Dus wel een hele andere kleur.

Is groen niet helemaal UIT op dit moment??.

Niet zozeer om mij maar ook kijkend naar je eigen paard wat vind je mooi en wat echt gewoon niet.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 13:31

of het uit is weet ik, het staat Niels iig erg mooi. Helaas heb ik geen close-up foto's daarvan Verdrietig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 14:09

zwart vind ik saai, fel rood en fel groen vind ik zelf niet mooi.
Ik heb een vrij donkere haflinger met hele lichte witte manen. geel en de meeste bruin-tinten staan haar niet mooi.. zandkleur juist weer wel.
Ik vind opvallende kleuren wel leuk, en dat staat haar ook erg mooi! bijvoorbeeld turqoise, babyblauw, kobaltblauw en oranje (je zou het niet verwachten, maar het staat echt prachtig bij sommige vossen). Bordeaurood staat haar ook wel leuk.

als ze geschoren is staan hele andere kleuren haar weer mooi, dan is ze bijna zalmkleurig
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 26-11-04 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 14:10

Ik vind oranje op mijn haflinger afschuwelijk Haha! Het vloekt, vooral dat fellie oranje, het donkere gaat nog wel.

Op een vos lijkt mij dat dus ook niet mooi.

Vanille, olijfgroen, bordeaux en chocobruin vind ik weer erg mooi.

Alhoewel mintgroen ook erg flitsen op mijn haflinger stond.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 14:12

Sily schreef:
Ik vind oranje op mijn haflinger afschuwelijk Haha! Het vloekt, vooral dat fellie oranje, het donkere gaat nog wel.

Op een vos lijkt mij dat dus ook niet mooi.

Ik zal eens foto's zoeken van Jolly van Anique_vaandrig, zij heeft een oranje halster en het staat echt prachtig!! Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 14:14

Ireentjuh schreef:
Ik zal eens foto's zoeken van Jolly van Anique_vaandrig, zij heeft een oranje halster en het staat echt prachtig!! Lachen

Leuk doe maar Haha!
Het kan natuurlijk ook gewoon aan Par haar kleur en mijn ehmsz smaak liggen Knipoog

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 15:20

Ik heb ook een vos.. Die heeft heel veel blauw Tong uitsteken maar ook donker groen..

Vind vanille ook altijd heel mooi staan *LOL*

Lottew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 15:28

Ik rij ook een vos, babyroze enz.: niet doen! Wel heel mooi zijn de dekjes van BR, deze zijn vrij natuurlijke tinten met een mooi randje, wij hebben bijv. donkerbruin met lichterbruin randje en andersom, zwart met vos/goudkleurig randje is ook mooi, bepaalde kleuren blauw en groen, maar het moet niet te zuurstok achtig worden bij n vos vind k altijd.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 15:28

Ik heb nu fluoriserend GROEN :d

Tralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 15:33

Tja, die van mij is dus schimmelbont, en daar staat bruin eigenlijk best mooi bij!! Verder donkerblauw, is voor mij de favo kleur voor hem.
Staat heel sjiek. Zwart is echt een basis kleur die ook goed bij hem past.

Bordeau en knal rood staan hem ook goed, maar vind ik zelf niet zo (vooral die knalrode niet)

Roze doen we niet, ten eerste omdat dat natuurlijk echt niet kan voor een stoere hengst als hij Knipoog en ten tweede omdat dat idd een my little pony gevoel opwekt. En grijs staat hem niet.

Mijn pony is een vosje, daar gooi ik echt alles op behalve bruin. Haha!

carow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 19:44

Ik heb een helemaal zwart paard en daar staat bijna alles wel mooi op behalve zwart dan vind ik.
Ik heb nu de kersenrode anky pad die vind ik echt heel gaaf staan.
Er is maar 1 kleur die ik echt niet vind kunnen en dat is roze en dan ook op geen enkel paard het is te tuttig en de kleur zelf vind ik gewoon verschrikkelijk.
Ja ik ben anti -roze *LOL*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 21:02

Ik heb een vosroan staan, dus de ene keer bijna helemaal schimmel, en dan weer bijna helemaal wit. Voor haar gebruik ik vooral blauw en af en toe grijs met een zwart randje. Dit zijn beide kleuren die ik voor Dennis(bruin, met een rode gloed er in) ook gebruik, het zijn nl Dennis z'n spullen. Groen staat haar ook heel leuk, maar om nu een groen setje te kopen voor een pony die niet van mij is vind ik te gek.

Op mijn schimmeltje heb ik tot nu toe enkel een zwart sjabrakje met een rood randje er op. Voor haar moet ik nog op setjes jacht. Eerst maar eens inrijden enzo, dan zien we wel verder.

Voor Dennis zal ik nooit rood kopen, ook oranje niet. Beide kleuren die ik wel leuk zou vinden, maar niet op een pony die een rode gloed heeft.

En ook zeker geen babyblauw, licht paars of roze. Mijn pony's zijn stoer Haha!.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 21:52

Ik heb een, nu het winter is, heel donkerbruin paard waarop ik donkerblauw en donkergroen heel lelijk vind. Die 2 kleuren vind ik op alle donkerbruine tot zwarte paarden lelijk, bij een andere kleur paard gaat het misschien nog wel. Bordeaux vind ik ook niet zo mooi maar dat staat op sommige paarden wel mooi. Ik vind voor mezelf nu oranje en donkerbruin wel mooi, en dat staat mijn paard ook wel mooi! Roze vind ik ook wel leuk maar niet voor mn paard. Veel lichte kleuren staan mijn paard mooi, alleen wil ik eigenlijk geen lichte shabrakken meer kopen omdat ik die niet schoon krijg (zadel geeft af) en dat vind ik erg zonde Boos!

Edit:
Zwart kan nog wel op mn paard maar vind ik niet zo heel mooi, beetje saai. Als er een leuk randje om het shabrak heen zit dan breekt dat al iets Haha!

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 22:48

Ik heb ook een roanvos en ik vind alle blauwe tinten nog steeds het mooist staan. vooral wat ijsblauwige en rafblauwige tinten, al dan niet met een donkerblauw randje.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:51

Gewoon doen wat jezelf mooi vindt, doe ik ook en het bevalt me prima.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 01:03

Ik ben helemaal weg van Donkerbruin bij mijn Bruintje!
Hij heeft de Premiere Set met het gouden Randje van me gekregen, Halster, Uitrijkdeken en Halszweetdeken.
Voor de rest qua Dekjes vind ik hem alles wel staan, behalve als het dezelfde kleur bruin is als hem.

En ik, tja ik pas me gewoon aan Vork
Maar ben helemaal weg van Roze, voor mezelf en voor mn paard..

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 01:05

ik heb een vos, maar zijn kleur is bijna oranje, dus bordeaurood of gewoon rood en roze staat dis echt niet bij hem.

kleuren die ik wel vindt staan:
muisgrijs, zwart, donkerblauw, donkergroen en babyblauw.