ervaring met SRA Ruitersport?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

ervaring met SRA Ruitersport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 02:12

Hoe snel krijgen jullie een bevestigingsemail van SRA Ruitersport als je iets via de website besteld?

Ik heb zondag iets besteld maar na 2 emails aan sra@planet.nl nog steeds geen enkele reactie ontvangen Verward . Vanavond heb ik de 3e gestuurd en de ontvangstbevestiging aangezet, de email is gewoon goed ontvangen, nu moet ie alleen nog gelezen/beantwoord worden.

Is diegene misschien op vakantie of iets anders?

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

(ik weet niet of de vraag hier goed staat)

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 11:57

Staat er op die site dan helemaal geen telefoonnummer ofzo? Of een gewoon adres?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 12:16

Voor zover ik weet is SRA ruitersport ermee opgehouden. Tenminste, een tijdje terug kreeg ik een mailtje met de mededeling dat ze uitverkoop hadden wegens opheffing. Ik had verwacht dat de site allang uit de lucht zou zijn, maar dat is dus niet het geval. Probeer idd even te bellen, net wat GeJe zegt.

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 14:52

SRA is gestopt iemand uit Dordrecht heeft het overgenomen maar weet niet of die het ook op internet heeft staan enzo.
Er is iemand die bij haar op stal staan misschien kan je eens een oproepje plaatsen weet niet zo gauw hoe zij heet.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:33

Degene die eerst SRA ruitersport deed zit ook op bokt, ik ben alleen de naam even vergeten maar misschien als je zoekt op woonplaats?

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:34

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 19:43

thanks ik ga even kijken. Mocht het gestopt zijn dan is het inderdaad raar dat er nog steeds een site in de lucht is. Maar goed, ik ga even kijken.