Ik heb in totaal een paar jaar verzorgsters voor mijn pony gehad en ben jarenlang verzorster geweest maar ik heb zelf nooit echt heel ernstige dingen meegemaakt, gelukkig. Op mijn veertiende mende ik, samen met een vriendin, mijn verzorgponyhengst door Nieuwegein. We reden buiten (zonder cap natuurlijk
) en zijn er heus wel eens afgevallen. Een keer heeft een meisje op mijn pony gereden (mocht van mij) en was er mee gaan springen (had ik niet verboden). Mijn pony liep een paar dagen kreupel en had later ook nog wel eens last van dat been. Dat was wel vervelend. Ik was er niet bij maar ik heb er van geleerd (niet zonder toezicht laten springen).
Hebben jullie wel eens ongelukjes gemaakt? Wat ging er stuk en hoe hebben jullie dat opgelost?
.
) bleef achter deurkruk hangen (had hem wel opgestoken, maar kan afgegleden zijn) van de deur naar de stalgang...
) weet je de PB knop te vinden!
Gevolg grote deur kon niet meer open.
Ik heb aangeboden alles te vergoeden, maar ik geloof dat de deur nog steeds niet gerepareerd is, na vier jaar. Maar met handige doe-het-zelvers in de buurt zal het niet al te duur zijn.
). Dus ik vertelde dat ze door d'r voorbenen gevallen was, maar dat ze niks had. IK vertelde ook dat ik 10 minuten gestapt had en nog even laten draven ter controle en afgespoten.