Wat is jullie ervaring met deze paardenverzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zamero

Wat is jullie ervaring met deze paardenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 18:30

Ik ben nu een jaar verzekerd bij Onderlinge Paardenverzekering Bierum e.o..
Nu is mijn vraag wat zijn jullie ervaringen hiermee, want daar ben ik benieuwd naar.
Ik heb hem zelf nog niet hoeven gebruiken gelukkig Knipoog

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:55

nog nooit van gehoord *LOL*

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:33

hele goed ervaring (nou ja kenissen dan) ze hebben geen winstoogpunt.
Mijn vriendin heeft een paard op foto's laten zetten voor ze het dier kocht. Werd goedgekeurd. Ze heeft hem toen ook laten verzekeren bij Bierum. ondertussen heeft dat paard bronchitus, spierbevangenheid. artrose, ocd. en weet ik niet wat allemaal gehad. alles word netjes op tijd terug betaald. ze doen ook niet moeilijk. mijn vriendin gaat tegen woordig naar de kliniek waarmee hun samenwerken. en dan worden alle kosten vergoed. Zelfs aangepast beslag. ook komen ze ongeveer 1 keer in het jaar kijken hoe het met je paard is. of die goed verzorgd word enz. En een keer in de zoveel tijd moet je eens een beetje mest van je paard aan ze geven en controleren ze gratis voor je op worden. ik heb ook een andere kennis die bij die verzekering zit. daar was een keer bij dat ze geen vertyrouwen meer in haar eigen VA had en vond de verzekering het super dat ze naar een andere ging. ze zijn dus heel flexibel en eerlijk.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 10:57

Dat klopt ja dat ze elk jaar bij je komen kijken, ze zijn gisteren bij mij langs geweest Knipoog
Tot nu toe ben ik erg blij met deze verzekering, ik heb hem gelukkig ook voor de rest nog niet nodig gehad dus..... Lachen
Het is in ieder geval fijn om zo'n positieve reactie te krijgen Haha!