Orun Cursus....tell me!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Orun Cursus....tell me!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 16:18

Hoi,

Ik ben sinds kort begonnen met de Orun basiscursus aangezien ik nog 17 ben en nog niet L geklasseerd ben.
Tot nu toe bevalt de cursus mij opzich prima, sommige dingen wil iedereen natuurlijk anders maargoed!

Nou vroeg ik mij af of de mensen die ook een Orun cursus doen ook tevreden zijn en zoja/zonee waarom niet/wel?

Wat ik trouwens wel schandalig vindt.......voor 500 euro geen kopje koffie/thee in de pauzes......tssss 't is wat!

Maargoed ben benieuwd!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:26

Toevallig ben ik afgelopen week op de cursus geweest als ruiter.
Wat ik tot nu toe heb gehoord vond ik wel erg basis. Maar goed, die cursus is ook nog niet zo lang bezig.
Maar ik ben ook wel benieuwd naar meer ervaringen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:36

Ik heb de 1e fase gedaan, nooit meer Maar ben nu bezig met eerste fase mennen en dat gaat goed, is veel anders dan onder het zadel.

Je moet maar eens zoeken op owun, dan krijg je veel topics Lachen

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:52

heb ook de basiscursus gedaan,ik heb er niet veel aan gehad,eerlijk gezegd..tja,ik heb nu een papiertje.

Sharlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:06

Ik heb (op kosten van baas) 1e fase gedaan en ben nu bezig (net begonnen) met de 2e fase.
De 1e fase kon ik met korting doen omdat hij werd gegeven door een docent van mijn opleiding (Stoas Hogeschool)
Ik heb mijn diploma gehaald (8 voor dressuur, 7 voor springen en een 8,5 voor theorie) maar had achteraf lieven de volledige cususkosten betaald en daarvoor een goede instructeur gehad.
Wat een bal van een vent zeg, gatverdamme, kwam 9 van de 10 keer te laat, deed gigantisch aan voortrekkerij en dramde enorm zijn eigen zin door. Daarbij had hij de boel ontzettend slecht voorbereid, hij zei dat hij voor een les accomodatie zou zorgen, maar het kwam er op neer dat we dat alsnog zelf konden doen want hij had een buitenbak met erg slechte drainering in gedachten (cursus liep van oktober t/m maart en je kan op je klompen aanvoelen dat een buitenbak dan niet geschikt is ivm regen/sneeuw/vriezen en zwembadbak) zonder enig springmateriaal en verlichting.

Ik ben nu dus bezig met de 2e fase, maar niet meer bij hem moet nu wel een stukje verder rijden met de trailer maar dit bevalt mij 10 keer beter.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:08

Sharlyn schreef:
Wat een bal van een vent zeg, gatverdamme, deed gigantisch aan voortrekkerij en dramde enorm zijn eigen zin door.

dat had ik dus ook