Een eigenpaard.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Een eigenpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 16:07

Ik krijg over anderhalf jaar een eigen paardje (dan gaan we namelijk in Duitsland wonen en komt het paard bij ons aan huis te staan)
Waarschijnlijk nemen we er dan ook een shetlander bij.
Ik wil dus graag een arabier die ongv tussen de 4-6 jaar oud is wat NIKS mankeerd.

Maar wat nou als ik een paard koop van een particulier en dan blijkt het paard een stalondeugd te hebben wat hun niet hebben gezegd? Of iets aan zijn benen te hebben?
Natuurlijk laat ik hem/haar ook keuren!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:12

valt onder verborgen gebreken.

banjer2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:15

Klopt wat Yvonniej zegt en dan breng je hem gewoon netjes terug!!

MsCalifornia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:17

Contract laten tekenen, waar iets in staat in de zin van: Na niet nakomen van afspraak terugbrengen mogelijk.. ?? Zoiets ??

Als je er achter komt als hij bijvoorbeeld weeft in de stal, dat je hem gewoon terug kan verkopen aan de eigenaar.
Wat ook kan.. 2 weken (of zoiets) op proef ?

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:20

mee eens
gaaf hoor trouwens!! Haha!:D
kan je een beetje duits?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 16:24

Ja een heel klein beetje! Heb maar 1jaar Duits gehad.. Wel leuk ja ik mocht NOOIT een eigen paard en dan komt je droom ineens uit!
Ja is eigenlijk wel goed om hem dan op proef te nemen ja! Bedankt! En wat is ongv de prijs van een arabier die 4-6 jaar is hengst/merrie/ruin maakt niet uit maar hij moet wel een beetje kunnen werken zegmaar

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 19:28

sorayalover1 schreef:
Ja een heel klein beetje! Heb maar 1jaar Duits gehad.. Wel leuk ja ik mocht NOOIT een eigen paard en dan komt je droom ineens uit!
Ja is eigenlijk wel goed om hem dan op proef te nemen ja! Bedankt! En wat is ongv de prijs van een arabier die 4-6 jaar is hengst/merrie/ruin maakt niet uit maar hij moet wel een beetje kunnen werken zegmaar

Hee, een eigen paardje, das wel een mooie oplossing voor jou na alle verzorgpaarden Knipoog

Voor prijzen kun je ook even op marktplaats kijken. Mijn arabier kostte als 3-jarige ong 2000euro maar dat verschilt natuurlijk per paard (zn kwaliteiten!) en t opleidingsniveau van t paardje!